اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تخصیص شناور استاندارد برای تردد دانش‌آموزان جزیره هنگام

تردد دانش‌آموزان جزیره هنگام به قشم برای تحصیل با قول مساعد وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تخصیص یک فروند شناور استاندارد از سال تحصیلی آینده تسهیل و ایمن‌سازی می‌شود.

تخصیص شناور استاندارد برای تردد دانش‌آموزان جزیره هنگام

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، امروز در سفر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به جزیره هنگام، در خصوص بهسازی فضاهای آموزشی-رفاهی، تامین تجهیزات و نیز تخصیص شناور استاندارد برای تردد دانش‌آموزان از جزیره هنگام به قشم تصمیم‌‌گیری شد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در این رابطه اظهار داشت: با توجه به ظرفیت گردشگری و زیبایی‌های بکر وطبیعی جزیره هنگام، راه‌اندازی خانه معلم و تجهیز آن برای تامین رفاه همکاران فرهنگی از جمله تصمیمات وزیر در این سفر بود.

قویدل افزود: در این سفر فضاهای آموزشی جزیره هنگام مورد بازدید قرار گرفت که در آن بر تامین و بهسازی فضاهای آموزشی مناسب برای دانش آموزان جزایر تاکید شد.

وی از حمایت وزیر آموزش و پرورش در راستای تهیه شناور استاندارد برای تردد ایمن دانش آموزان از جزیره هنگام به قشم خبر داد و تصریح کرد: این امر با جدیت و فوریت ویژه‌ای برای سال تحصیلی آینده در دستور کار است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نگاه متصدیان امر آموزش و پرورش به مسیر تعالی هرمزگان را سازنده دانست و خاطرنشان کرد: با چنین حمایت‌های پیگیرانه‌ای قطعا دسترسی به تحقق اهداف میسرتر خواهد شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول