اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سردار سالاری: تربیت نسل حسینی رسالت عظیم آموزش وپرورش است

فرمانده امام سجاد (ع) هرمزگان تربیت نسل حسینی را از جمله رسالت های عظیم آموزش و پرورش برشمرد.

سردار سالاری: تربیت نسل حسینی رسالت عظیم آموزش وپرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان ضمن تبریک ایّام با برکت شعبانیّه بیان داشت: افتخار پاسدار این است که در راه ائمه اطهار قدم گذاشته و طریقت بندگی و ارادت ایشان را سرلوحه راه زندگی خود قرار داده است.

وی، آموزش و پرورش را بستری تأثیر گذار در روند تربیت اسلامی فرزندان انقلاب دانست و بر تشویق دانش آموزان به سمت فعالیت‌های بسیج دانش آموزی تأکید کرد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز ضمن تبریک میلاد سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و رشادت این بزرگ مردان تاریخ را ارج نهاد.

وی با اشاره به اهمیت نقش سپاه در حفظ و نگاهداشت ارزش‌های انقلاب، پاسداری از مرزها و دفاع از میهن اسلامی طی 8 سال دفاع مقّدس بیان داشت: تأسیس این نهاد قدرتمند، ثمره تفکّر عمیق و اندیشمندانه امام راحل (ره ) برای محافظت از ایران و ارزش‌های اسلامی میهن است.

قویدل، بسترهای تربیتی آموزش و پرورش را فرصتی برای پرورش نسل غیور ،شجاع و متعصّب به ارزش های دینی، اخلاقی و اجتماعی دانست و اذعان داشت: پاسداران انقلاب اسلامی، نسل عاشقان حسین (ع) و میراث داران شهامتند و پرورش یافتگان در دامان خانواده های متدیّن ایرانی و ما مدیون رشادت های این بزرگمردان هستیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول