اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

برداشت ۷۹۵ تُن کلزا از کشاورزان خراسان‌شمالی

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: با اتمام فصل خرید در ۷ مرکز،  795 تُن کلزا از کشاورزان استان، خریداری و به کارخانه‌های روغن کشی حمل شد.

برداشت ۷۹۵ تُن کلزا از کشاورزان خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، پیش از ظهر امروز جلیل رمضانی، مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام پایان خرید کلزا در استان، اظهارکرد: با اتمام فصل خرید در هفت مرکز،  ۷۹۵ تن کلزا از کشاورزان استان، خریداری و به کارخانه‌های روغن کشی حمل شد.

وی گفت: امسال در جهت حمایت از کشاورزان و کاهش هزینه‌های حمل و نقل برای تولیدکنندگان، با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با شرکت غله، تعداد ۷ مرکز خرید توسط شبکه شرکت‌های تعاون روستایی در سطح استان راه اندازی شد.

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی افزود: فرآیند خرید توافقی کلزا از مورخ ۱۹/ ۳/ ۱۴۰۱ در استان آغاز شد و در انتها مقدار ۷۹۵ تن کلزا از کشاورزان خریداری و تمامی محصول خریداری شده به کارخانجات روغن کشی حمل گردیده است.

رمضانی ادامه داد: کلزا از جمله محصولات راهبردی بخش کشاورزی به شمار می رود که حمایت از کشت آن به جای سایر محصولات پرآب بر، مورد توجه جدی قرار گرفته است.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول