اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خرید ۷هزار تن گندم و ۷۵۰ تن کلزا در خراسان‌شمالی

مدیرتعاون روستایی خراسان‌شمالی گفت: با شروع خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا توسط شبکه تعاون روستایی استان تاکنون میزان ۷هزار و ۴۰۰ تن گندم بصورت تضمینی و ۷۵۰تن کلزا بصورت توافقی از کشاورزان و کلزا کاران تحویل گرفته شده است.

خرید ۷هزار تن گندم و ۷۵۰ تن کلزا در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز جلیل رمضانی، مدیرتعاون روستایی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: در سال زراعی جاری و با شروع خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا توسط شبکه تعاون روستایی استان تاکنون میزان ۷ هزار و ۴۰۰ تن گندم بصورت تضمینی و ۷۵۰ تن کلزا بصورت توافقی از کشاورزان و کلزا کاران تحویل گرفته شده است.

وی گفت: برای تحویل گندم از کشاورزان در سال جاری تعداد ۱۸ مرکز خرید در سطح تمامی شهرستانهای استان پیش بینی و این مراکز آمادگی لازم برای تحویل و خرید گندم را به مباشرت از شرکت غله برعهده دارند.

مدیر تعاون روستایی خراسان‌شمالی افزود: در همین راستا شبکه تعاون روستایی استان  با در اختیار داشتن ۷ مرکزخرید در ۵ شهراستان نیز اقدام به خرید دانه روغنی کلزا نموده است.

وی بیان داشت: به منظور تحقق حمایت از کشاورزان گندم کار و کلزاکاران در سطح استان و برای استمرار چرخه تولید این محصولات، اتحادیه ها و تشکل های زیرپوشش تعاون روستایی استان خراسان شمالی هر ساله آمادگی خرید گندم و کلزا را از کشاورزان منطقه دارند.

رمضانی حمایت از کشاورزان و تقویت تولید داخلی را از اهداف دولت در زمینه خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا دانست و افزود: خرید تضمینی محصولات راهبردی از رویکردهای حمایتی دولت به منظور تحقق خودکفایی است.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول