اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سردار آتانی: قدرت پوشالی آمریکا در حلب توسط حاج قاسم شکسته شد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: اگر حاج قاسم سلیمانی نبود و در حلب هیمنه آمریکا را نمی شکست، همه مردم جهان تصور می کردند که آمریکا قدرت دارد، اما ما در میدان نبرد قدرت پوشالی و رسانه ای آمریکا را دیدیم.

سردار آتانی: قدرت پوشالی آمریکا در حلب توسط حاج قاسم شکسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر استان قزوین خبرگزاری فارس و در دیدار با عباس درویش توانگر قائم مقام خبرگزاری فارس که در محل فرماندهی سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: قزوینی ها در دوران دفاع مقدس یگان مستقل نداشتند و در چند یگان متفاوت خدمت کردند، با این حال اهالی این خطه در آن دوران در هر جایگاهی که قرار داشتند خوش درخشیدند که یک نمونه آن اعزام ۱۵٠٠ کامیون اقلام مورد نیاز جبهه در یک روز توسط مردم قزوین بود.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قزوین و توجه ویژه ایشان به پیشینه ارزشمند این استان، افزود: استان قزوین مهد عالمان بزرگ دینی است که در بزنگاه های مختلف تاریخی همچون وقایع ۱۵ خرداد سال ۴۲ نقش برجسته ای از خود برجای گذاشته اند. 

وی عنوان کرد: جریانات سیاسی قزوین شاخص هستند و این استان مانند فارس و اصفهان یک استان کاملا سیاسی است. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین تصریح کرد: اگر به قزوین توجه شود و مورد پشتیبانی قرار گیرد، می تواند کمک حال جریان انقلاب باشد زیرا نقش موفقی در تمام جریانات داشته است.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه این انقلاب با مردم به وجود آمده و باید با مردم هم جلو برود، گفت: خبرگزاری فارس یک خبرگزاری مردمی است و برای تهیه و انتشار اخبار خود باید سراغ مردم برود همانطور که انقلاب و سپاه متعلق به مردم است.

وی با تأکید بر اینکه باید نیروهای در تراز انقلاب برای خدمت در حوزه های مختلف تربیت شوند، بیان کرد: جای خرسندی است که در مجموعه خبرگزاری فارس دیدگاه آموزشی برای تربیت نیروهای در تراز انقلاب وجود دارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین افزود: اینکه برخی اعلام می کنند مردم با دین مشکل دارند درست نیست، در دورترین و محروم ترین نقطه کشور نیز مردم بی دین نیستند، مردم با عملکرد مسئولان مشکل دارند و به آن انتقاد دارند.

وی اظهار کرد: سپاه بالاتر از دولت و چتر انقلاب است و این نگاه مردمی خبرگزاری فارس و انتشار خبرهای مردمی صادقانه نتایج بسیار خوبی برای استان قزوین داشت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین بیان کرد: انشاالله دست به دست هم دهیم تا از این مرحله سخت عبور کنیم.

سردار رفیعی آتانی افزود: امروز تعداد مردم انقلابی ما بسیار زیاد است حتی می توان مدعی شد که تعدادشان از تعداد انقلابیون اول انقلاب و جنگ هم بیشتر است.

وی با اشاره به شخصیت شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید قاسم سلیمانی با عملکرد مثبت خود کاری کرد که چهره خشن جنگ در دید مردم تلطیف شود و امروز با یادآوری شخصیت وی کسی به نظامی بودن او فکر نمی کند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز در جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم و با توجه به واقعیات کنونی دنیا، در این جنگ قرارگاه متقدم نبرد «قرارگاه رسانه» است.

سردار رفیعی آتانی افزود: دشمن همواره با رسانه همه چیز را وارونه نشان می دهد، همانطور که آمریکایی ها ۲٠ سال با فیلم های هالیوودی، مردم کشورهای منطقه را ترساندند و با این ابزار می گفتند دنیا را می گیریم. 

وی اضافه کرد: اگر حاج قاسم سلیمانی نبود و در حلب هیمنه آمریکا را نمی شکست، همه مردم جهان تصور می کردند که آمریکا قدرت دارد، اما ما در میدان نبرد قدرت پوشالی و رسانه ای آمریکا را دیدیم. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: ما دیدیم که قدرت رسانه ای آمریکا واقعی نیست اما ما قدرت ما واقعی است، رسانه های ما واقعی هستند، اگر واقعی نبودیم، صفحه اول مجلات دنیا مزین به تصویر قاسم سلیمانی نبود، ما با قدرت همین رسانه می توانیم باقی قله ها را فتح کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول