اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بیش از ۴ هزار زائر قزوینی با آرمان های امام(ره) تجدید میثاق می کنند

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین از اعزام بیش از ۴ هزار نفر از مردم استان به مرقد امام راحل و تجدید میثاق با آرمانهای والای این شخصیت الهی خبر داد.

بیش از ۴ هزار زائر قزوینی با آرمان های امام(ره) تجدید میثاق می کنند

ابوالفضل طاهرخانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اعزام بیش از ۴ هزار نفر از زائران و دوستداران امام راحل به مرقد ایشان و تجدید میثاق با آرمان های والای این شخصیت الهی اظهار کرد: حضور  زائران در مرقد امام راحل در روز در سالروز ارتحال ایشان پیام های بسیار متعدد و متفاوتی را برای مردم دنیا، دشمنان نظام و منافقین داخلی که سنگ اندازی میکنند، به همراه دارد و حضور زائران ثابت میکند که همچنان مردم به امام خمینی(ره) علیه اعتقاد و باور دارند. 

وی افزود: برای اعزام زائران به مرقد امام خمینی جلساتی در استان برگزار شده و در روز ارتحال معمار کبیر انقلاب در شهرهای مختلف استان قزوین مراسم گرامیداشت ویژه ارتحال برگزار  میشود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر "عج" استان قزوین ادامه داد: اعزام زائران با رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت مسائل ایمنی و حفاظتی به نحو احسن صورت می گیرد و زائران ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی از فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام بهره خواهند برد.

طاهرخانی ادامه داد: سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام از ویژگی های خاص و اثرگذاری لازم برخوردار بوده و راهبردی را نشان میدهند که مسیر انقلاب تبیین شده و مباحث مختلف کشور مطرح و بیان می شود.

 وی اضافه کرد: بعد از ارتحال امام خمینی، رهبر معظم انقلاب با همان روحیه، شجاعت  و تدبیر امام سکان کشتی پر تلاطم انقلاب را بر عهده گرفته و ناخدا شدند و همان مسیری که امام ترسیم کرده بود را ادامه داده و در حال حاضر ایران اسلامی در مجامع بین المللی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

این مسئول نظامی خاطرنشان کرد: اعتقاد و باور ما بر این است که همواره نام و یاد امام گرامی داشته شود که یکی از مصادیق تحقق این مهم، زنده نگه داشتن یاد و نام این شخصیت بزرگ دینی و جهانی زنده نگه داشتن یاد و نام هایشان در سالروز ارتحال است که این مراسم هم در کشور ما و بعضاً بسیاری از کشورهای اسلامی برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر "عج" استان قزوین با اشاره به اقتدار و عزت هر روز ِ جمهوری اسلامی در دنیا و صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان به ویژه کشورهای اسلامی تصریح کرد: کشورهای اسلامی به تأسی از انقلاب اسلامی با مشی امام خمینی مدیریت می شوند و شاهد روحیه انقلابی و جهادی در نقاط مختلف جهان هستیم.

طاهرخانی افزود:  موظفیم ابعاد شخصیتی امام راحل را برای نسل جدید بهتر تبیین کنیم. طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، "این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست" که با این فرمایش رهبری به عمق وجود و نقش امام راحل پی میبریم .

 وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در سال ۴۲ که نشات گرفته از نهضت عاشورا قیام امام حسین علیه السلام بود، شکل گرفت و با مشارکت و همراهی آحاد مردم در سال ۵۷ انقلاب پیروزی و ثمر رسید که حضور و نقش امام در هدایت انقلاب اسلامی نقش ویژه و بی بدیل بوده است.

 این مسئول افزود: در ابتدای شکل گیری نظام، انقلاب نهال نو رسیده بود و دشمنان قسم خورده دنیا با دسیسه های شوم خود علیه کشور بسیج شدند و حمله کردند این در حالی بود که کشور ما آمادگی لازم را نداشت اما با تدبیر و نفس قدسی امام، هشت سال جنگ تحمیلی مدیریت عالی شد که بیانگر شخصیت بی نظیر امام راحل و رهنمودهای  مشفقانه و پدرانه ایشان بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول