اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

در قضیه «نفتکش ها» آمریکایی ها را به زبان خودشان مجبور به تسلیم کردیم

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: آمریکایی ها یکبار از طریق انگلیس و این بار از طریق یونان اقدام به توقیف نفتکش ایرانی کردند و ما با زبان خودشان، آنها را مجبور به تسلیم کردیم.

در قضیه «نفتکش ها» آمریکایی ها را به زبان خودشان مجبور به تسلیم کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: نامه امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نامه ای برای امروز ماست، درک چهار امام معصوم توسط حضرت عبدالعظیم حسنی، خصوصیت ویژه این شخصیت برجسته است.

وی افزود: ساخت و احداث ساختمان هایی از این دست، فرع ماجراست و همه ما باید به دنبال تکلیف الهی و سربازی برای امام امت باشیم. 

سردار رفیعی آتانی با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت امام راحل در مرقد امام خمینی(ره) در خصوص خصوصیات بارز این رهبر بزرگ در جهان اسلام اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که امام راحل صحنه نبرد را تشخیص می داد. امروز این رسالت ماست که بدانیم صحنه نبرد امروز ما چیست، مقام معظم رهبری از ما می خواهد تا آن را بشناسیم و با آن بجنگیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان اضافه کرد: این صحنه در نامه امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی تشریح شده آنجا که حضرت فرموده؛ سلام مرا به شیعیان ما برسانید و از تفرقه و تخریب شخصیت یکدیگر دوری کنید. این صحنه نبرد امروز ماست که امروز این پیام را از نایبان امام رضا(ع) دریافت می کنیم چرا که دشمن همین تخریب شخصیت و تفرقه را می خواهد و این میدان مبارزه است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که با دشمن ادبیات مشترک پیدا نکنید. باید مراقب باشیم به بهانه مطالبه گری در زمین دشمن بازی نکنیم و تحریفات و کذبیات دشمنان را تایید نکنیم. 

وی افزود: خوشحالیم آن چیزهایی که رهبر معظم انقلاب طی این سالیان به دولت های اخیر گفت در حال حاضر تمام آن اشاره ها درست بود. همه چیزمان را منوط به اجرای برجام ندانیم و در میدان مذاکره اگر دستمان خالی باشد، دشمنان تحقیرمان خواهند کرد. 

سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به اقدام اخیر یونان در توقیف نفتکش ایرانی تصریح کرد: آمریکایی ها یکبار از طریق انگلیس و این بار از طریق یونان اقدام به توقیف نفتکش ایرانی کردند. اما ما با زبان خودشان، آنها را مجبور به تسلیم کردیم. ما به میدان مذاکره با قدرت و دستان پر می رویم و همه چیز کشور را به برجام وابسته نمی دانیم.

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه اضافه کرد: ما قدرتمندیم و حقمان را از دشمنان می گیریم. قله ها را فتح کرده و در اوج هستیم و فقط یک میدان مانده که همان میدانی است که رهبر معظم انقلاب از ما توقع دارد تا با بیداری، دشمن را از این میدان دور کنیم و آن میدان اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد سال جاری فقط در حوزه مالی و اقتصادی نیست بلکه پیام این راهبرد این است که دشمن با تمام توان وارد میدان عمل شده و باید آن را متوقف کنیم و در اقتصاد به قدرت برسیم، در جهاد تبیین نیز دغدغه مندان نظام و انقلاب به میدان دعوت شده اند تا با اتحاد کنار یکدیگر باشیم و چراغ امید در دل مردم روشن باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول