اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تشکیل پرونده قضایی برای پیمانکار پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب آبیک

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین از پیگیری پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبیک و تشکیل پرونده قضایی برای پیمانکار به دلیل تاخیر در تکمیل پروژه خبر داد.

تشکیل پرونده قضایی برای پیمانکار پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب آبیک

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اجرای پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبیک به شیوه bot اظهار کرد: به دلیل مشکلات مالی پیمانکار و واگذاری آن به شرکت‌هایی که عملا پیگیر اجرای کار نبودند، پروژه‌ با تاخیر در اجرا مواجه شد و مجبور شدیم ادامه روند اجرا را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه قرارداد پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبیک در سطح ملی منعقد شده، افزود: با تدبیر ریاست دادگستری شهرستان آبیک و فرصتی که پیمانکار داده شد نهایت به دلیل عدم اتمام کار، در دادگستری پرونده قضایی تشکیل و نخستین مرحله رسیدگی در تیر ماه برگزار می‌شود که به علت مشکلات حقوقی تا تعیین تکلیف قضایی کار عملا امکان ادامه پروژه توسط شرکت وجود ندارد اما تسریع در رسیدگی در دستور کار رئیس دادگستری شهرستان آبیک قرار دارد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان قزوین در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که دلیل تاخیر چندین ساله در اجرای پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبیک چه بوده و چرا زودتر برای رسیدگی به دستگاه قضایی از پیمانکار شکایت صورت نگرفته، توضیح داد: به علت اینکه قراردادهای bot معمولا دارای مراحل مختلفی برای حل اختلاف از جمله ارجاع کار به کارشناسی و داوری و... بوده شود در همین رابطه چند سال است که پیگیر موضوع بودیم و فرصت‌هایی به پیمانکار داده تا شاید بتواند پروژه را تکمیل کند و حتی رئیس دادگستری شهرستان آبیک فرصت هفت ماهه داده شد اما اقدامی نکرد و پرونده وارد مرحله رسیدگی شد.

بیرنوندی اضافه کرد: پیگیر پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبیک هستیم و به محض تعیین تکلیف پیمانکار، با تدابیر مناسب نسبت به تکمیل این پروژه اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول