اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اجرای پروژه تامین آب آشامیدنی ۹۶ روستای استان قزوین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: پروژه تامین آب آشامیدنی ۹۶ روستای استان قزوین از سوی شرکت آب و فاضلاب استان و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران و به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) در مناطق روستایی و در مدت زمان 30 ماه انجام خواهد شد.

اجرای پروژه تامین آب آشامیدنی ۹۶ روستای استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات پروژه تامین آب آشامیدنی 96 روستای استان قزوین در قالب احداث پنج مجتمع آبرسانی روستایی که در اواخر سال جاری آغاز شده بود با پیشرفت مناسبی در حال اجرا است.

وی با اعلام مطلب فوق افزود: این پروژه از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران و به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) در مناطق روستایی و در مدت زمان 30 ماه انجام خواهد شد.

بیرنوندی ادامه داد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 2397 میلیارد ریال در سطح استان قزوین هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خاطر نشان کرد: در این پروژه پنج مجتمع آبرسانی شامل الموت، ضیاآباد ۱ و ۲، ماهین، قاقازان، فارسجین، برای روستاهای هدف ساخته خواهد شد و با اجرای این پروژه‌ها  ۳۲ هزار نفر از جمعیت روستایی استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول