اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دشمن بر روی تخریب فرهنگ ملت ایران تمرکز دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمن از همه راه‌ها مأیوس شده و به تخریب فرهنگ ملت ایران تمرکز دارد، گفت: تفکر ایستادگی و مقاومت و دفاع از دین، دشمن را سر جایش می‌نشاند و این هم مثل شهادت اثرگذار است.

دشمن بر روی تخریب فرهنگ ملت ایران تمرکز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد یادواره شهدای بشرویه، اظهار داشت: بزرگداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر همه معادلات نظامی را خنثی و برخلاف انواع معادلات نظامی بود.

وی با بیان اینکه مردم با فرهنگ بشرویه جایگاه خاصی دارند، تصریح کرد: از جهت دیانت، صداقت در طول تاریخ توانستند این جایگاه را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خود شهادت هدف نیست بلکه شهادت در راه هدف است، ادامه داد: همه انسان‌ها از این دنیا می‌روند اما مردار می‌شوند ولی شهید در راه هدف است و هرگز مردار نمی‌شود.

عبادی اضافه کرد: همه اهل ایمان که در راستای دعوت هستند باید آمادگی داشته باشند هر وقت آزمایشی پیش آمد بایستند و این تفکر ایستادگی، مقاومت و دفاع از دین، دشمن را سرجایش می‌نشاند.

وی گفت: بنا به برخی روایات شهدایی که در رزمایش‌ها براساس حادثه‌ای فدا می‌شوند مقامش بالاتر از شهید مقابل دشمن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آنچه در یک رزمایش مردانه صورت می‌گیرد برای دشمن بازدارنده و برای منویات دین هموارکننده است، تصریح کرد: این رزمایش دشمن را ناکام گذاشته و برای پیاده کردن دین خدا است و این مهم‌تر است از کسی که در صحنه جدی با دشمن مقابله می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یاد شهدا در ذهن نسل‌های جدید به عنوان اینکه فراموش نکنند کار ارزشمندی است، افزود: دشمن ۴۳ سال است که همه گزینه‌ها را روی میز آورده در همه صحنه‌ها با ما جنگیده و با یأس و ناامیدی ناچار به عقب‌نشینی شده اما دشمن در همه صحنه‌ها از هدفش عقب‌نشینی نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مردانگی در فلسطین و یمن از برکات مرکز مقاومتی ایران است، افزود: امروز مسئله جدی است و جدی‌تر نیز می‌شود.

عبادی اضافه کرد: هدف نجات نوع انسان است و انسان امنیت خود را از دست داده و هیچ امنیتی ندارد و تا آمریکا و انگلیس باشد وضعیت انسان اینگونه است.

وی با بیان اینکه دشمن از همه راه‌ها مأیوس شده و به تخریب فرهنگ توجه دارد، گفت: وراثت بزرگ مردم بشرویه از گذشته فرهنگ آن‌ها و به همین سبب پیش از این دولت آماج حملات فرهنگی در منطقه بشرویه بود لذا باید بیش از هر چیز به فرهنگ خود بیندیشید و نسل آینده را مواظبت کنید.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول