اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دوره حرفه‌ای روزنامه‌نگاری ویژه شرق استان گلستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: اولین دوره حرفه‌ای روزنامه‌نگاری برای نخستین بار ویژه شرق استان گلستان برگزار خواهد شد.

دوره حرفه‌ای روزنامه‌نگاری ویژه شرق استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، جواد قربانی اظهار کرد: با همکاری خانه مطبوعات استان، برای نخستین بار دوره حرفه‌ای روزنامه‌نگاری ویژه شرق استان گلستان به مرکزیت گنبدکاووس اجرا خواهد شد.

وی ضمن دعوت از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در شرق استان گلستان، افزود: افراد شرکت‌کننده باید از خبرنگاران رسانه‌های دارای مجوز بوده و با توجه به محدودیت تعداد و سقف شرکت‌کنندگان، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کنند.

قربانی با اشاره به اینکه افراد باید در هیچ‌کدام از دوره‌های مقدماتی و تکمیلی که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزارشده شرکت نکرده باشند، گفت: این دوره‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته روزنامه‌نگاری در حوزه‌ی گزارش‌نویسی، خبر، مصاحبه، روابط‌عمومی و نگارش در مطبوعات پیش‌بینی‌شده است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان حداکثر تا تاریخ ۱۱ خردادماه سال جاری مشخصات خود را شامل (نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام رسانه دارای مجوز که در آن فعالیت دارند، نام شهرستان و تلفن همراه) به شماره ۰۹۱۱۲۷۴۰۱۸۵ آقای «اسلام سارلی» ارسال کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، افزود: دوره‌های آموزشی مذکور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پنج هفته‌ از ۱۸ خردادماه آغاز می‌شود و افراد غایب حتی در یک جلسه اجازه شرکت در آزمون پایانی را نخواهند داشت.

گفتنی است، در انتهای دوره به پذیرفته‌شدگان در آزمون نهایی، مدرک معتبر و قابل ترجمه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول