اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خبرنگاران نگاه مطالبه‌گری و بیان واقعیت‌ها را داشته باشند

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها نگاه مطالبه‌گری و بیان واقعیت‌ها را داشته و با درک ظرفیت‌ها و بضاعت‌ها و وضعیت جامعه مطالب را عنوان کنند.

خبرنگاران نگاه مطالبه‌گری و بیان واقعیت‌ها را داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه عصر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان با موضوع دهه فجر اظهار کرد: با نگاه گذرا در این ۴۳ سال متوجه می شویم که مردم با پیروی از امام و رهبر خود و امام خمینی (ره) با اعتماد و اراده قوی حکومت ۲۵۰۰ ساله رژیم پهلوی را سرنگون کرده و انقلاب اسلامی را تشکیل دادند.

وی تصریح کرد: دشمنان با وجود اینکه انقلاب ما نونهال و نوپا بود جنگ تحمیلی را‌به راه انداخته و در نظر داشتند از این مسیر این انقلاب را سرکوب کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از آنجایی که شاکله انقلاب اسلامی برپایه ولایتمداری بوده و همه احزاب، گروه‌ها و اقوام و مذاهب گوناگون زیر پرچم ولایت ایستادگی و مقاومت کردند، دشمن تا به امروز نتوانسته به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به انقلاب‌های دیگر در جهان ادامه داد: اگر به کشورهای دیگر مانند عراق، سوریه،افغانستان و دیگر کشورهای عربی نگاه کنیم متوجه می‌شویم که این کشورها بدون داشتن ولی امر و رهبر یگانه و آشنا به همه امور جهان سال‌هاست که برای استقلال خود تلاش کرده و می‌جنگند.

دهرویه گفت: اراده ملت ایران بود تا دولت سیزدهم با هدف دولت مردمی و الهی روی کار آمده بر مبنا ولایتمداری و با روحیه جهادی و انقلابی بتواند مشکلات مردم را برطرف کرده و خدمات خوبی را ارائه دهد.

وی برای اجرای سیاست‌های دولت همراهی رسانه‌های را نیاز داریم،‌ بیان کرد: هدف ما این است که در کنار همه احزاب، گروه ها و جریان‌ها به ویژه رسانه‌ها که نقش بسزایی دارند بتوانیم راهبرد و سیاست دولت را اجرا کرده و در این مسیر رسانه‌ها در رساندن صدای مردم به ما و صدای ما به مردم ما را  کمک و یاری کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: رسانه‌ها مطالبه‌گر بوده و واقعیت‌ها را بیان کنند و با توجه به درک وضعیت جامعه، بضاعت، مشکلات، ظرفیت‌ها و غیره اگر کوتاهی در ارائه خدمت و توسعه شهرستان انجام شد آن را بیان و انتقاد کنند.

وی در مورد پروژه‌ها و برنامه‌های دهه فجر گفت: در دهه فجر امسال یک‌هزار و ۱۲۷ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ و ۲ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود که در این راستا ۲ هزار و ۳۵۸ نفر اشتغالزایی خواهند شد.

دهرویه خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام یک‌هزار و ۴۷۱ برنامه تدارک دیده شده که از این تعداد ۱۸۱ برنامه شاخص بوده و مطابق مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

* جهاد تبیین محور برنامه‌های ما در دهه فجر است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس در این نشست گفت: محور برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و هنری ما در ایام دهه فجر جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام سید خلیل صفی‌الحسینی اظهار کرد: تلاش داریم در این برنامه‌ها امیدآفرینی و نشاط اجتماعی را به مردم ترزیق کنیم و با توجه به شیوع بیماری کرونا با نوع جدید آن، برگزاری برنامه ها طبق مصوبات ستاد پیشگیری از این بیماری در استان و شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نگاه ما در برنامه‌های دهه فجر طبق فرامین رهبر معظم انقلاب با شعار محوری جشن ملی ۱۴۰۰ خواهد بود.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول