اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سردار مسلمی: کشف انبار احتکار ۳ هزار و ۵۰۰ تنی روغن در بهشهر

فرمانده سپاه کربلا گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلا با رصد دقیق اطلاعاتی توانستند ۳ هزار و ۵۰۰ تن روغن خام خوراکی احتکار شده را در یک انبار بزرگ در بهشهر کشف کنند.

سردار مسلمی: کشف انبار احتکار  ۳ هزار و ۵۰۰ تنی روغن در بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلا به فضل الهی و  اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق توانستند ۳ هزار و ۵۰۰ تن روغن خام خوراکی احتکار شده را در یک انبار بزرگ در بهشهر کشف کنند.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با اعلام این خبر، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، برای متخلفان با تائید تعزیرات استان پرونده‌سازی شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

وی با بیان اینکه قریب به یک سال این شرکت، روغن خام مصرفی قریب به ۲ ماه جمعیت کل استان مازندران را در انبار خود احتکار کرد،  افزود:  بعد از پلمب انبار،  روغن‌های احتکار شده تحویل اداره کل صمت استان شد تا بر اساس نیاز بازار و بر اساس نظر ستاد تنظیم بازار در بازار توزیع شود. 

 

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تسهیل اجرای برنامه‌های اقتصادی دولت، سپاه کربلا موفق به کشف این انبار بزرگ احتکاری شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه،عده‌ای سودجو نان خود را در برهم زدن امنیت روانی مردم و اختلال در  بازار  می‌بینند،اضافه کرد: با توجه به  تاکیدات رهبر معظم انقلاب که کارهای اقتصادی دولت مهم است و همه کمک کنند تا برنامه‌های اقتصادی به نتیجه برسد،  سپاه هم باتمام قوا به کمک دولت آمده تا دست تعرض عده ای سودجو و محتکران را از بازار  قطع کند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول