اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیام تبریک فرمانده سپاه کربلا به‌مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

فرمانده سپاه کربلا در پیامی سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده سپاه کربلا به‌مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت که در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س)، اسوه بی‌مانند و الگوی بی مثال  استقامت بی‌نظیر در تاریخ اسلام که در تقویم به نام روز پرستار نامگذاری شده است،  بدون تردید گواه صادقی از روحیه صبر و استقامت در برابر سختی‌ها و شدائد و زمینه‌ساز تحمل و بردباری در مواجهه با مصائب  و مشکلات است و نتایج این صبر و استقامت را می‌تواند در ماندگاری قیام عاشورا دانست.

امروزه پرستاران که به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه سلامت و در مقابله با ویروس منحوس کرونا با خدمات طاقت فرسای خود از جان، روح و روان مردم جامعه پرستاری می‌کنند، با الگوگیری از آن «عالمه غیر معلمه» حقیقت پرستاری را به تصویر کشیدند. پرستاران احیاگران مهربانی و عطوفت هستند که تنها نقش و هنرشان محبت و ایثار خالصانه برای التیام تن‌های رنجور بیماران است، هنری که با هیچ یک از زخارف دنیا قابل محک نیست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کادر درمانی و شهدای مدافع سلامت، روز پرستار را که مزین به نام بزرگ پرستار کربلا حضرت زینب (سلام الله علیها) است را به همه پرستاران مجاهد که در خط مقدم جبهه سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا همچون رزمندگان دفاع مقدس ایثارگری‌های بی‌بدیل و ماندگاری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و از آن قادر متعال سلامتی و توفیق روز افزون برای سفید پوشان خدمتگزار و بی‌توقع عرصه سلامت را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول