اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال وام به ۴۵ واحد تولیدی سمنان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۴۵ واحد تولیدی این استان پرداخت شده است.

پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال وام به ۴۵ واحد تولیدی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان اظهار کرد: در سال گذشته مشکلات ۲۱۷ واحد تولیدی مشکل‌دار در ۷۲ جلسه کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این جلسات، ۳۸۰ مصوبه در جهت رفع موانع پیش رو توسط اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به تصویب رسیده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: از مجموع مصوبات کارگروه، ۴۷ درصد مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات، ۲۱ درصد مربوط به امور زیرساختی، چهار درصد مربوط به امور مالیاتی، سه درصد مربوط به امور تأمین اجتماعی، ۲۰ درصد مربوط به امور سرمایه‌گذاری و چهار درصد سایر موارد است.

تشنه‌دل ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۴۵ واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شده که از این تعداد ۲۰ واحد مربوط به بخش صنعت و ۲۵ واحد مربوط به بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست مشکلات بانکی و زیربنایی پنج واحد تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از عملکرد بانک‌های استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و تسهیلات سفر ریاست جمهوری به استان ارائه شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول