اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان در جایگاه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید

استاندار سمنان گفت: این استان توانسته بالغ بر ۱۴.۴ درصد پرداخت تسهیلات کل کشور را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست بایستد.

سمنان در جایگاه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان در بحث پرداخت تسهیلات رونق تولید سال جاری تاکنون، رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: بر اساس گزارش اعلامی از سوی وزارت صمت و در بحث عملکرد استان‌ها در حوزه تسهیلات رونق تولید تا تاریخ سوم بهمن‌ماه سال جاری، استان سمنان توانسته بالغ بر ۱۴.۴ درصد پرداخت تسهیلات کل کشور را به خود اختصاص داده و در جایگاه اول بایستد.

استاندار سمنان عنوان کرد: از تمامی دست‌اندرکاران کسب این جایگاه و موفقیت، از جمله اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بانک‌های عامل استان به واسطه اقدامات مطلوب صورت گرفته، تقدیر و تشکر دارم.

هاشمی اظهار کرد: همت، تلاش و جدیت بسیار خوبی در استان مرتبط با امور کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و معدن وجود دارد که باید با قدرت ادامه داشته باشد.

وی تأکید کرد: نیاز است تا در راستای حمایت از تولید و تحقق رشد اقتصادی در استان، بانک‌های عامل توجه ویژه در خصوص پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش برای سرمایه‌گذاران داشته باشند.

استاندار سمنان گفت: سفر ریاست جمهوری به استان، فرصتی بسیار ارزشمند بوده و نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد اعتبار برای استان در بخش‌های مختلف اختصاص یافت.

هاشمی افزود: تسهیلات بانکی بخشی از اعتبارات محل سفر ریاست جمهوری به استان است که با پرداخت تسهیلات مصوبات سفر و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، در آینده شاهد تحول خوبی در حوزه کشاورزی، صنعتی و معدنی استان باشیم.

وی اظهار کرد: آمادگی داریم تا در جهت تقدیر از تلاش و اقدامات صورت گرفته، دعوت برای حضور در استان و پیگیری و پیشبرد امور حوزه سرمایه‌گذاری در استان، با مدیران عامل بانک‌های کشور نشست‌های متعدد و مختلف را برگزار کنیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول