اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت برای رشد گردشگری و مرمت آثار استان سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: تسهیلات ارزان‌قیمت برای رشد گردشگری، صنایع‌دستی و مرمت آثار تاریخی در این استان پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت برای رشد گردشگری و مرمت آثار استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌ها برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: تسهیلات ارزان‌قیمت از محل تبصره ۱۸ به سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران بخش خصوصی در تمام حوزه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی در قالب ایجاد، توسعه و تجهیز پرداخت می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: با صرف اعتبارات دولتی نمی‌توان زمینه رشد و رونق گردشگری، ترویج صنایع‌دستی و مرمت و نگهداری از آثار تاریخی را فراهم ساخت و در این زمینه باید بسیاری از امور را به بخش خصوصی واگذار کرد.

کرم‌زاده افزود: در همین راستا تعدادی از پروژه‌های مهم استان سمنان در حوزه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی از طریق استفاده از ظرفیت ماده ۲۷ و واگذاری به بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

وی یکی از راه‌های رشد گردشگری استان سمنان را استفاده از ظرفیت انجمن‌های مردم‌نهاد، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری‌ها اعلام کرد و گفت: تنها راه توسعه گردشگری، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی در این بخش، واگذاری امور به بخش خصوصی و مردمی است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول