اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

استخر شهید دخانچی قم بار دیگر به بهره‌برداری رسید

استخر شهید حسین دخانچی واقع در مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد جنب عوارضی اتوبان قم-کاشان بار دیگر پس از تجهیز مجدد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان قم به بهره‌برداری رسید.

استخر شهید دخانچی قم بار دیگر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، استخر شهید حسین دخانچی واقع در مجموعه ورزشی شهدای ۱۵ خرداد پس از حدود ۴ سال تعطیلی ظهر امروز با حضور ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، رؤسای جمعی از هیأت‌های ورزشی، خانواده شهید حسین دخانچی و جامعه ورزشی قم افتتاح شد.

استخر شهید دخانچی در سال ۱۳۸۰ برای اولین بار در قم به بهره‌برداری رسید و طبق مصوبه هیأت وزیران و کمسیون ماده ۱۳۸ قانون اساسی با تملک اداره‌کل ورزش و جوانان به مدت 10 سال به  فدارسیون ورزش جانبازان و معلولین واگذار شد و به صورت مشترک در اختیار ورزشکاران، جانبازان و معلولین قرار گرفت.

مجید ولی رئیس هیئت قایقرانی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس قم اظهار کرد: هیأت قایقرانی به دنبال این بود که مکان ثابتی برای تمرین تیم‌های خود داشته باشد که پس از پیگری‌های انجام شده با اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم و هیأت جانبازان و معلولین، استخر دخانچی در اختیار هیأت قایقرانی قرار داده شد تا تمرینات تیم‌ها در این استخر دنبال شود.

وی افزود: علاوه بر تمرینات تیم‌ها، کلاس‌های آموزشی قایقرانی نیز در همین استخر برگزار می‌شود و در این راستا همه تجهیزات مورد نیاز در دو رشته کایاک و کانوپولو در دو بخش آقایان و بانوان تهیه شده تا کلاس‌ها زیر نظر مربیان مجرب با تجهیزات لازم برگزار شود.

وی در پایان گفت: اسکان هیأت قایقرانی در این استخر موقت خواهد بود و بر اساس قولی که اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم به ما داده است، به زودی استخر شهدای هفت تیر به طور دائم در اختیار ما خواهد بود و این استخر تا چند وقت دیگر به طور اختصاصی پایگاه تمرینات و کلاس‌های قایقرانی انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول