اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اجرای طرح استعدادیابی قایقرانی در قم

رئیس هیات قایقرانی استان قم از اجرای طرح استعدادیابی و آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی با هدف جذب استعدادهای آن در قم خبر داد.

اجرای طرح استعدادیابی قایقرانی در قم

مجید ولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هیات قایقرانی استان قم به منظور شناساندن بیشتر این رشته ورزشی به عموم مردم، از بین افراد ۱۲ تا ۲۰ سال در هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌ای تدارک دیده که در آن افراد پس از ثبت‌نام دو ساعت با لوازم و تجهیزات این رشته و نحوه استفاده آن آشنا می‌شوند و حتی می‌توانند آن را تجربه کنند.

وی ادامه داد: علاقمندان برای ثبت‌نام نیاز نیست کار خاصی انجام دهند، بلکه تنها باید به صفحه اختصاصی هیات قایقرانی استان قم در فضای مجازی به نشانی qom.crsa@ مراجعه کرده و فرم الکترونیکی ثبت‌نام را تکمیل کنند و نخستین گام را برای آشنایی و لذت بردن از این ورزش مهیج، جذاب و پر مدال بردارند.

رئیس هیات قایقرانی استان قم با بیان اینکه تمام ورزشکاران و علاقمندان ورزش می‌توانند در این برنامه شرکت کنند، اضافه کرد: این برنامه برای گروه سنی ۱۲ تا ۲۰ سال در نظر گرفته شده، اما عزیزانی بین ۲۰ تا ۲۵ سال نیز امکان ثبت‌نام دارند تا در صورت فراهم شدن شرایط برای آنها نیز دوره استعدادیابی و آشنایی با قایقرانی برگزار شود.

وی از اجرای این طرح همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد و ابراز کرد: استخر غدیر در بلوار نواب صفوی برای این طرح استعدادیابی و آموزشی در نظر گرفته شده و علاقمندان می‌توانند با دنبال کردن صفحه اختصاصی این هیات در فضای مجازی به طور دقیق در جریان نحوه اجرای طرح قرار گیرند.

ولی در پایان با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های مختلف این طرح به مسائل بهداشتی نیز توجه ویژه داریم، اظهار کرد: این طرح با همکاری سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم و جمعیت هلال احمر استان قم برگزار می‌شود و علاقمندان به رشته قایقرانی باید با مراجع به نشانی الکترونیکی https://form.avalform.com/view.php?id=15151203 فرم ثبت‌نام را به صورت کامل تکمیل کرده و در صورت نیاز به ارائه توضیحات در کادر مخصوص انتهای فرم، آن را مشخص کنند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول