اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

معاون توسعه منابع و پشتيباني ورزش و جوانان استان قم خبر داد

4 استخر قم در اختيار علاقمندان شنا / تجهيز استخر شهيد دخانچي و احداث يك استخر جديد

معاون توسعه منابع و پشتيباني اداره كل ورزش و جوانان استان قم از احداث يك استخر جديد و تجهيز و بازسازي استخر شهيد دخانچي قم براي فصل تابستان خبر داد.

4 استخر قم در اختيار علاقمندان شنا / تجهيز استخر شهيد دخانچي و احداث يك استخر جديد

حسین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: استخر شهید حسین دخانچی یکی از اماکن ورزشی واقع در مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد قم جنب عوارضی اتوبان قم – کاشان به شمار می‌رود و در نیمه دوم دهه 1380 راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار استخر زیر نظر این اداره کل به علاقمندان شنا و ورزش‌های آبی در استان قم خدمات رسانی می‌کنند، ادامه داد: استخر شهید دخانچی در مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد، استخر حجاب در مجموعه ورزشی جواد الائمه نیروگاه، استخر نرگس در بوستان تفریحی ورزشی نرگس و استخر کوثر در مجموعه ورزشی شهید حیدریان در دسترس علاقمندان به شنا قرار دارند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم راجع به استخر شهید دخانچی بیان کرد: این استخر در حال حاضر در دست انجام انجام برخی تعمیرات و تجهیز برای آماده‌سازی به منظور استفاده علاقمندان به شنا در فصل گرم تابستان قرار گرفته است.

وی یاد آور شد: استخر دیگری در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم قرار دارد که با اجرای ماده 27 قانون الحاقی قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به بخش خصوصی واگذار شده و در حال حاضر مراحل پایانی تکمیل و تجهیز خود را برای ارائه خدمات به علاقمندان شنا سپری می‌کند.

رضایی در پایان اظهار کرد: استخر دیگری نیز در مجموعه ورزشی پیام اعظم (ص) واقع شده که همراه با سالن چند منظوره و سالن باستانی این مجموعه مجهز و زیبا، با اختصاص اعتبار سفر مقام معظم رهبری به قم ان‌شاءالله در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و سرانه فضاهای ورزشی قم نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام / 78002*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول