اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

صید نخستین مدال مازندرانی‌ها در المپیک برزیل

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان مازندران گفت: نخستین مدال طلای مازندرانی‌ها در پیکارهای تکواندوی المپیک ناشنوایان در برزیل ۲۰۲۲ به‌دست آمد.

صید نخستین مدال مازندرانی‌ها در المپیک برزیل

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رمضان غلامی رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان مازندران از کسب نخستین مدال طلای مازندرانی‌ها در پیکارهای تکواندوی المپیک ناشنوایان در برزیل خبر داد و  اظهار کرد: نخستین مدال طلای مازندرانی‌ها در پیکارهای تکواندوی المپیک ناشنوایان در برزیل ۲۰۲۲ به دست آمد.

وی گفت: فاطمه زهرا زلیکانی دختر شایسته اهل بهنمیر مازندران موفق شد به سکوی اول پیکارهای المپیک برسد و افتخاری ماندگار را برای خود رقم بزند.

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان مازندران ادامه داد: فاطمه زهرا زلیکانی در وزن ۵۷ کیلوگرم‌در مسابقه اول خود مقابل حریف یونانی ۱۵ بر ۳ پیروز شد، در نیمه نهایی ۱۹ بر ۱۸ تکواندوکار ازبک را مغلوب کرد و به فینال رسید و پس از شکست ۲۴ بر ۱۶ حریف ترک،مدال طلای المپیک را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: این افتخاری بزرگ برای ورزش بانوان مازندران هم هست که به نخستین مدال زرین خود در المپیک ناشنوایان دست پیدا کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول