اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بانوی فسایی ۲ مدال طلای المپیک ناشنوایان برزیل را شکار کرد

مریم خدابنده، بانوی فسایی با شرکت در مسابقات المپیک ناشنوایان برزیل، موفق به کسب 2 مدال طلا از این دوره رقابت‌ها شد.

بانوی فسایی ۲ مدال طلای المپیک ناشنوایان برزیل را شکار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مددخانی سرمربی تیم ملی ناشنوایان کشور با اعلام این خبر گفت: در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های المپیک ناشنوایان کشور که در شهر کاسیاس دوسول برزیل در حال برگزاری است، مریم خدابنده ورزشکار کشورمان موفق شد در مسابقات تکواندو انفرادی و تیمی مدال پررنگ طلای این مسابقات را کسب کند.

او افزود: در رقابت‌های تکواند انفرادی ۹ تیم و در رقابت‌های تیمی ۸ تیم از سراسر جهان شرکت داشتند که مریم خدابنده از کشور جمهوری اسلامی ایران موفق شد مدال طلای این ۲ رشته را کسب کند و تیم‌های کره و ترکیه به ترتیب مقام‌های دو و سوم را کسب کردند.

مریم خدابنده؛ اهل شهر میانشهر فسا است که در رشته تکواندو مشغول فعالیت است. این ورزشکار فسایی تاکنون ۲ مدال برنز المپیک ۲۰۱۳ بلغارستان و ۲۰۱۷ ترکیه را کسب کرده بود که حالا با این مدال طلا در سومین حضورش در المپیک برزیل، کولکسیون افتخاراتش تکمیل شد.

خدابنده تاکنون ۳۷ مدال قهرمانی رنگارنگ جهانی، آسیایی و کشوری از جمله سه مدال برنز آسیایی، مدال طلا و نقره جهانی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول