اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ارائه بیش از ۵۷۰۰ نفرساعت آموزش به عوامل راهداری سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از ارائه بیش از پنج هزار و 700 نفرساعت آموزش در دوره‌های مختلف به مدیران و کارکنان این اداره کل خبر داد.

ارائه بیش از ۵۷۰۰ نفرساعت آموزش به عوامل راهداری سمنان

رضا رازقی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در سال گذشته، مدیران و کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بیش از پنج هزار و 700 نفر ساعت دوره‌های آموزشی متعدد را گذراندند.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ بیش از پنج هزار و 700 نفر ساعت آموزش دوره‌های مختلف توسط مدیران و کارکنان این اداره کل ارائه شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: یک هزار و 906 نفر ساعت از آموزش‌ها برای مدیران و شه هزار و 884 نفر ساعت آموزش برای کارکنان بوده که در قالب ۲۷ دوره مدیریتی و مهارتی برای ۴۸۲ نفر از مدیران و کارکنان اداره کل برگزار شده است.

رازقی تصریح کرد: آموزش‌ها در حوزه بدو خدمت کارکنان دولت، آشنایی با طرح طبقه‌بندی مشاغل، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی آن، مبانی مدیریت اسناد و... در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

وی به اهمیت آموزش درون‌سازمانی اشاره کرد و ادامه داد: آموزش‌ها علاوه بر یاددهی مهارتی خاص، منجر به نوآوری و خلاقیت در افراد می‌شود که این خود به شکوفایی سازمان کمک می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان اظهار امیدواری کرد: با توجه به نیازهای آموزشی مدیران و کارکنان اقدامات مناسب در جهت فرهنگ‌سازی آموزش در میان کارکنان نهادینه شود.

رازقی گفت: امیدواریم ادارات این اداره کل بتوانند با توسعه و ارتقای توانایی‌ها و مهارت‌ها و افزایش دانش، کارایی کارکنان خود را ارتقا دهند؛ زیرا این روند در جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش بهره‌وری انکارناپذیر خواهد بود.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول