اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرپرست اقتصادی استانداری سمنان: نظارت بر بازار ادامه دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: با توجه به تعطیلات عید فطر لازم است که کالاهای اساسی موردنیاز تأمین شود و نظارت بر بازار ادامه دارد.

سرپرست اقتصادی استانداری سمنان: نظارت بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: با توجه به تعطیلات عید فطر لازم است  که کالاهای اساسی موردنیاز را تأمین کنیم.

وی اضافه کرد: کمیته‌ها و کارگروه‌ها نیز با برگزاری جلسات مختلف پیگیری خود را در این حوزه انجام دهند تا کمبودی نداشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: سازمان جهاد کشاورزی در خصوص ساماندهی نحوه توزیع کالا از تجربیات اتاق اصناف و سازمان صمت و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها برای  اجرایی کردن آن استفاده کند.

حمیدی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی مانند گذشته نظارت خود را بر بازار انجام دهند و در مواقع نیاز با ورود خود بازار را کنترل کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول