اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرپرست اقتصادی استانداری سمنان: آرامش در بازار حاکم است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: خوشبختانه در حوزه‌های مختلف بازار آرامش نسبی حاکم بوده و قیمت اجناس مختلف در بازار استان سمنان از میانگین کشوری پایین‌تر است.

سرپرست اقتصادی استانداری سمنان: آرامش در بازار حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه‌های مختلف بازار آرامش نسبی حاکم است.

وی تصریح کرد: قیمت اجناس مختلف در بازار استان سمنان از سطح میانگین کشوری پایین‌تر بوده که نشان‌دهنده تلاش همه مسؤولان، صنوف و همکاری مردم عزیز است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان باید تمهیدات لازم برای تأمین کالاهای موردنیاز انجام پذیرد تا مردم در این زمینه با مشکل مواجه نشوند.

حمیدی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان استان سمنان نظارت‌های خود بر رستوران‌های بین‌راهی افزایش دهند و با خاطیان و کسانی که قوانین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد شدید کنند.

وی بیان کرد: فرمانداران و شورای آرد و نان شهرستان‌های استان بر نانوایی‌ها نظارت دقیق‌تر و بیشتری انجام دهند تا نانوایی‌ها ساعات پخت نان، روز کشیک و همچنین تلفن ناظران را در نانوایی‌ها درج کنند تا مردم مطلع شوند.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول