اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأکید استاندار سمنان بر تشدید نظارت‌ها بر بازار/ گشت‌های بازرسی فعال شوند

استاندار سمنان گفت: نظارت‌ها در بازار استان سمنان باید تشدید شود و گشت‌های بازرسی فعال شوند.

تأکید استاندار سمنان بر تشدید نظارت‌ها بر بازار/ گشت‌های بازرسی فعال شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: گشت‌های بازرسی به منظور تشدید نظارت‌ها در سطح بازار و در بین اصناف و کسبه تردد داشته و بر فعالیت این واحدها به صورت مستمر نظارت داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه نظارت‌ها در سطح بازار استان باید تشدید شود، گفت: پیگیری‌ها و مکاتبات برای تخصیص برنج سهم استان به منظور تعدیل قیمت‌ها از مباحث دارای اهمیت است که ضرورت دارد تا در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان قرار گیرد.

استاندار سمنان بیان کرد: در بحث گوشت گوسفند و توزیع و عرضه این کالا با قیمت مناسب نیز باید همچون مرغ و تخم‌مرغ، تمهیدات لازم در استان اندیشیده شود تا در نهایت به رضایتمندی مردم بیانجامد.

هاشمی با بیان اینکه نظارت بر درج قیمت‌ها بر روی کالاها از مباحثی است که باید به صورت ویژه پیگیری شود، افزود: طی برگزاری مانوری نمادین به منظور احصا آمادگی دستگاه‌های اجرایی متولی امر در خصوص مباحث تنظیم بازار، نقاط قوت و ضعف شناسایی و این موارد تقویت و برطرف شود.

وی تأکید کرد: آمادگی کامل فروشگاه‌های دولتی و غیردولتی عرضه کالا و شناسایی سردخانه‌های نگهداری کالاها در سطح استان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان افزود: معیشت، اقتصاد، رفاه و توان اقتصادی مردم با توجه به نزدیکی به پایان سال و شب عید، از اولویت‌های ما در سطح استان و به‌ویژه در ستاد تنظیم بازار است که به صورت خاص در این مهم از ظرفیت اتحادیه‌ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول