اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معاون استاندار سمنان: پروتکل‌های بهداشتی در شب‌های قدر رعایت شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مردم این استان در شب‌های قدر کرونا را در نظر بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون استاندار سمنان: پروتکل‌های بهداشتی در شب‌های قدر رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه‌ای با مسؤولان بهداشت و درمان استان سمنان اظهار کرد: لازم است مردم متدین استان سمنان که در مراسم شب‌های قدر شرکت می‌کنند، فاصله اجتماعی را رعایت و حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی اضافه کرد: فرمانداران شهرستان‌ها از طرح شهید سلیمانی با توجه به سابقه خوب این طرح در شب‌های قدر استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: لازم است در هفته جاری در دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود کمیته پیشگیری تشکیل شود تا مراکز اصلی برگزاری مراسم شب قدر و همچنین ساعات برگزاری در هر شهرستان مشخص شود.

ریواده بیان کرد: استان سمنان در زمینه بیماری کرونا در وضع مطلوب و پایداری قرار دارد و امیدواریم با همکاری مردم به‌تدریج در رنگ‌بندی کرونایی نیز در رده استان‌های آبی قرار گیریم.

وی ضمن تأکید بر حضوری بودن آموزش‌ها در استان سمنان گفت: لازم است از تمام ظرفیت‌های استان برای آموزش حضوری و همچنین واکسیناسیون کامل دانش‌آموزان و دانشجویان استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: به‌منظور واکسیناسیون دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و سنین پنج تا ۱۲ سال از ظرفیت تیم‌های سیار استفاده شود.

ریواده خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضای سفر لازم است در ناوگان حمل و نقل عمومی پروتکل‌های بهداشتی به‌خوبی رعایت شود و کمیته پایش نیز نظارت کامل بر این حوزه داشته باشد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول