اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بررسی پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و اصناف سمنان/ بازدیدهای سرزده انجام می‌شود

استاندار سمنان گفت: بازدیدها و نظارت‌ها در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در این استان به‌ویژه در حوزه مدارس و اصناف باقدرت ادامه یابد و بازدیدهای سرزده در دستور کار باشد.

بررسی پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و اصناف سمنان/ بازدیدهای سرزده انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امشب در جلسه استانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر از هشت شهرستان استان سمنان، دو شهرستان شاهرود و دامغان در وضع نارنجی، شهرستان‌های سمنان، گرمسار، سرخه، مهدی‌شهر در وضع رنگ‌بندی کرونایی زرد و شهرستان‌های آرادان و میامی آبی است.

وی ادامه داد: در حوزه شهری و روستایی به جهت مراقبت از سلامت دانش‌آموزان، بازدیدهای سرزده از مدارس در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان افزود: در حوزه اقناع‌سازی مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن واکسن، صدا و سیما بیش از گذشته اقدامات را تقویت کند و برنامه‌های ویژه در این خصوص در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم از اولویت‌ها است و در این خصوص با کسی تعارف نداریم، تأکید کرد: در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و کسبه، نظارت‌ها و بازدیدها به‌صورت مستمر و جدی ادامه‌دار باشد و در صورت تداوم و تکرار رعایت نکردن دستورالعمل‌ها از سوی اصناف متخلف، برخورد جدی و پلمب صورت گیرد.

وی گفت: دانش‌آموزانی که شرایط تزریق واکسن دارند و هنوز دریافت نکردند، حتماً نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند و در حوزه روستایی نیز اقدامات لازم برای افزایش پوشش ضریب واکسیناسیون کرونا تقویت شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول