اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استاندار سمنان: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان در اولویت باشد

استاندار سمنان گفت: بیماری کرونا خیلی از عزیزان را از ما گرفت و باید بیش از پیش دقت لازم را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم.

استاندار سمنان: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیین نکوداشت یاد و خاطره و بدرقه پیکر مرحوم حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان، مدیرکل فقید صداوسیمای مرکز سمنان پیش از ظهر امروز با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسؤولان اداری، نظامی و انتظامی استان در محوطه صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد.

علی‌رضا آشناگر، استاندار سمنان در این آیین اظهار کرد: رفتار، کلام و چهره حجت‌الاسلام ‌مصطفی توکلیان، رئیس فقید صدا و سیما مرکز سمنان، نورانی و خدایی بود.

وی افزود: به خانواده این مرحوم و مجموعه صدا و سیمای مرکز سمنان، از دست دادن این شخصیت، متبسم، نورانی و خداجو را  تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

استاندار سمنان بیان کرد: هیچ‌گاه چهره متبسم ایشان که در هر مکان و زمانی این تبسم همواره همراه او بود، را فراموش نخواهیم کرد.

آشناگر گفت: در تمام جلسات با حضور حجت‌الاسلام توکلیان، رئیس فقید صدا و سیما مرکز سمنان، همواره نهایت استفاده را از نظرات کارشناسی و بی‌طرفانه ایشان داشتیم.

وی افزود: هرگاه چهره ایشان را ملاحظه می‌کردید، می‌توانستید به یاد خدا باشید؛ ما همواره رفتار و کلام نورانی را در شخصیت او ملاحضه می‌کردیم.‌

استاندار سمنان اظهار کرد: در جلسات شورای تأمین، ایشان معمولا ارائه گزارش‌های خود را با یک حدیث آغاز و سپس محترمانه و منصفانه گزارش‌ها و نظرسنجی‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را مطرح می‌کردند و ما نیز نهایت استفاده را می‌بردیم.

آشناگر بیان کرد: همراه داشتن قرآن و قرائت و اُنس با قرآن در هر فرصتی که به دست می‌آوردند، از خصلت‌های ویژه این انسان وارسته بود.

وی گفت: حجت‌الاسلام توکلیان، در حوزه اجرایی و پیگیری کارها و اقدامات و پوشش صدا و سیما در استان، تلاش و جدیت بسیار ویژه داشتند و مستمر با مجموعه استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سازمان صدا و سیما کشور در ارتباط بودند.

استاندار سمنان افزود: بیماری کرونا خیلی از عزیزان را از ما گرفت که باید بیش از پیش دقت لازم را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم.

آشناگر بیان کرد: ایشان از روز اول مدیریت و مقابله با کرونا، به صورت جدی پای کار بودند و شاید می‌توان گفت جزو معدود استان‌هایی بودیم که با جدیت و تلاش ایشان، گزارش‌ها از دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود مستمرا دریافت و به اطلاع مردم رسانده می‌شد.

وی عنوان کرد: حجت‌الاسلام توکلیان، کارهای فرهنگی و تبلیغاتی در بحث مدیریت مقابله با کرونا را برای اطلاع و آگاهی‌بخشی به مردم نسبت به این بیماری بدون هیچ چشم‌داشتی انجام می‌دادند.

استاندار سمنان اظهار کرد: خداوند پاداش تمامی زحماتی که ایشان در این ایام تحمل کردند را عطا فرموده و با ائمه اطهار، ابرار و شهدا همنشین کند؛ چرا که این شخصیت بزرگ لیاقت آن را داشت.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول