اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اسفراین در بین برترین‌های طرح سلامت نوروزی قرارگرفت

دبیر طرح سلامت نوروزی با گفت: طرح سلامت نوروزی اسفراین در بین ۲۷ دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی برتر کشوری قرار گرفت.

اسفراین در بین برترین‌های طرح سلامت نوروزی قرارگرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز امین کشوری، دبیر طرح سلامت نوروزی در گفت‌وگو با رسانه‌ها  اظهارکرد: طرح سلامت نوروزی اسفراین در بین ۲۷ دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی برتر کشوری قرار گرفت.

وی فعال بودن ۴ درمانگاه دولتی و خصوصی، ۳ داروخانه شبانه روزی و فعال بودن دندانپزشکی را از خدمات ارائه شده طرح سلامت نوروزی اسفراین عنوان کرد و گفت: مراجعه بیش از ۵ هزار بیمار به اورژانس بیمارستان، انجام ۶۵۰ ماموریت اورژانسی، انجام ۶۰۰ تست کرونا از دیگر خدماتی است که در ایام نوروز به همشهریان ارائه شد.

دبیر طرح سلامت نوروزی افزود: در این طرح ۱۸ آمبولانس ۱۱۵ در محور های مواصلاتی استقرار یافتند و ۳۳ بیمار توسط mc mc اعزام شد.

رییس اداره حوادث و فوریت های پزشکی اسفراین بازدید از ۵۰ مرکز درمانی و بهداشتی و فعال بودن ۱۶ مطب خصوصی را از دیگر خدمات ارائه شده در اسفراین نام برد.

گفتنی است طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۲۰ فرودین در اسفراین اجرا شد و خانم خدیجه ذبیحی به نمایندگی از حوزه سلامت با اهدای لوح وزیر بهداشت در مراسم تجلیل از خادمان نوروزی سلامت قدردانی شد.

انتهای‌پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول