اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

رشد 44 درصدی مراجعین به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین گفت: اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین به 5 هزار و 434 بیمار در ایام نوروز خدمات درمانی ارائه کرد.

رشد 44 درصدی مراجعین به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، ظهر امروز رضا حقانی، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین با اعلام رشد ۴۴ درصدی مراجعین به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان، اظهارکرد: اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) به ۵ هزار و ۴۳۴ بیمار در ایام نوروز خدمات درمانی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه پارسال تعداد مراجعین به بیمارستان از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه، ۳ هزار و ۷۸۰ نفر بوده است، گفت: با مراجعه ۵ هزار و ۴۳۴ بیمار در نوروز امسال، میزان مراجعین ۴۴ درصد افزایش یافت.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین با اشاره به اینکه تعداد ۴ هزار و ۷۸۳ بیمار به صورت سرپایی درمان و ۶۵۱ بیمار بستری شدند، افزود: اندازه گیری فشارخون و دیگر علائم حیاتی(تریاژ)، اکسیژن درمانی، سونداژ، تزریقات، نوارقلب، شست‌وشو و پانسمان و درصورت لزوم ویزیت متخصص طب اورژانس از جمله خدماتی است که به این بیماران ارائه شده است.

حقانی ضمن تشکر از تمام تلاش های مدافعین سلامت که در ایام تعطیلات نوروزی بی دریغ به ارائه خدمات درمانی پرداختند، ارتقا هرچه بهتر خدمات درمانی به بیماران را یکی از اهداف مهم این بیمارستان در سال جدید عنوان کرد.

انتهای‌پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول