اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برگزاری بالغ بر 200 برنامه در «هفته ارتش»/ پیگیر زمین‌های باورس هستیم

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی گفت : مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته بالغ بر 200 برنامه فرهنگی در هفته ارتش برگزار می شود.

برگزاری بالغ بر 200 برنامه در «هفته ارتش»/ پیگیر زمین‌های باورس هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امیر «حسین محمد شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که شب گذشته در سالن جلسات لشکر 16 زرهی برگزار شد، اظهار کرد: شغل خبرنگاری شغلی پر مشقت است که بر هیچ کس پوشیده نیست بنابراین از شما که وظیفه سنگین اطلاع رسانی و جهاد تبیین را بر عهده دارید، کمال تشکر را دارم.
وی افزود: باید دستاوردها و ظفرهای جمهوری اسلامی به سمع و نظر برسد و به دشمنان گفته شود که جایی برای عرضه اندام ندارند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی با اشاره به نزدیک بودن ایام گرامیداشت روز ارتش گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت استکبار جهانی و منافقین صحبت هایی از انحلال ارتش و ارتش بی طبقه توحیدی مطرح شد در همین راستا امام راحل در 26 فروردین 58 بیانیه ای صادر کردند که در دفاع از ارتش بود.
امیر محمد شفیعی اضافه کرد: در بیانیه امام آمده بود که  ارتش جمهوری اسلامی در 29 فروردین با ساز و برگ نظامی رژه کنند و ازین پس نیز از ارتش حمایت کنند و مردم باید به استقبال بروند که این مسئله خط بطلانی بر تفکرات انحلال ارتش شد.

وی یاد آور شد: فعالیت های ارتش، بدنه ارتش و جوانانی که در ارتش حضور داشتند در پیروزی انقلاب اسلامی نقش زیادی داشتند.
وی اعلام کرد: در سال گذشته بالغ بر 500 میلیارد تومان نیروی زمینی ارتش در جای جای نقاط کشور هزینه کرده و بالغ بر 12 بیمارستان در نقاط محروم ساخته است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی ادامه داد: از روز 21 فروردین مصادف با سالروز شهادت صیاد شیرازی برنامه های متعددی به مناسبت هفته ارتش در قزوین برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: افتتاح نمایشگاه ادوات تجهیزات و دستاوردهای ارتش، رونمایی از یادمان شهدای لشکر، دیدار کارکنان ارتش با نماینده ولی فقیه و اهدای خون از دیگر برنامه های هفته ارتش است.
امیر سرتیپ محمد شفیعی گفت: بالغ بر 200 برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در هفته ارتش خواهیم داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: درخصوص اراضی باورس اقداماتی انجام شده و رایزنی هایی با استانداری صورت گرفته که تا رسیدن قطعی به نتیجه مطرح نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: این اراضی در پی جانفشانی‌های لشکر در زمان زلزله آوج و بوئین زهرا به پیشنهاد استاندار وقت در سال 81 به کارکنان لشکر اختصاص پیدا می‌کند اما تاکنون به دلایل مختلف این زمین‌ها بلاتکلیف مانده و باید برای حل آن باید تمام ارگان‌ها با این دید که قرار نیست فقط دلال‌ها سود ببرند، وارد عمل شوند، بنابراین نیاز به اقدامات ملی در استان است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر در تمام نقاط مرزی کشور نیروهای ارتش مستقر هستند و به عنوان یک عضو کوچک اعلام می کنم که تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد تا دشمن در خواب و خیال خود نیز قصد نزدیک شدن به مرزهای ما را داشته باشد.
امیر سرتیپ محمد شفیعی عنوان کرد: امنیت کامل در مرزها برقرار است و از این بابت مردم آسوده باشند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی در پایان گفت: تحت هیچ شرایطی بنا نیست ارتش و لشکر 16 محل خود را تغییر و جابه جایی صورت گیرد. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول