اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رزمایش فاتحان خیبر پیام روشن به رژیم صهیونیستی است

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش فاتحان خیبر پیام روشنی است به رژیم صهیونیستی که از خارج از منطقه وارد آن شده است.

رزمایش فاتحان خیبر پیام روشن به رژیم صهیونیستی است

امیر سرتیپ حاجیلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در آذربایجان غربی اظهار داشت: در ظرف کمتر از چهل و هشت ساعت یگان های لشکر شانزده زرهی شامل تیپ هایی از همدان، زنجان و قزوین به منطقه اعزام شدند و یگان های لشکر 21 حمزه سیدالشهدا از استان های آذربایجان غربی و اردبیل و همچنین لشکر 64 از آذربایجان غربی و بخشی از کردستان تیپ 25 نیرو مخصوص واکنش سریع از منطقه گروه 11 توپ خانه منطقه گروه 433 مهندسی منطقه گروه پهباد ولی عصر (عج) از تهران گروه جنگال و گروه فاوا از تهران هوانیروز کرمانشاه و تبریز در این رزمایش حضور دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب ارتش گفت: رزمایش یک مرحله تکمیلی از آموزش ها و شبیه سازی شده صحنه واقعی جنگ و عملیات است که بایستی در این صحنه فرماندهان هنر هدایت یگان ها را در صحنه های عملیات بدست آورند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: عنوان رزمایش فاتحان خیبر پیام روشنی است به رژیم صهیونیستی که از خارج از منطقه وارد آن شده است.

وی ابراز داشت: ایران در طی دو قرن گذشته هیچ وقت مهاجم نبوده اما هر کجا که منافعش مورد تهدید واقع شده با قاطعیت از آن دفاع کرده است.

وی ضمن بیان این که ما وجود رژیم صهیونسیتی را در جوار مرزهای خود بر نمی تابیم، اظهار کرد: این که بعضی از کشورهای همسایه بخواهند از این شرایط در منطقه سو استفاده کند و مرزهای بین کشورها را تغییر دهد این مسئله جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی بوده و برای ما قابل قبول نیست.

وی گفت: در جنگ بین دو کشور همسایه جمهوری آذربایجان و ارمنستان عناصر گروه های مسلح تکفیری صهیونیستی از سوریه به منطقه وارد شده‌اند و برای ما خروج آن ها از منطقه محرز نشده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب ارتش خاطرنشان کرد: مسئولیت کشورها در حفظ مسیر انتقال انرژی و تردد خودروها در منطقه و بین کشورهای همسایه باید در کمال آرامش و آسایش انجام شود.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول