اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جوانان باید در همه عرصه‌ها ورود جدی و عملیاتی داشته باشند

دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جوانان در شرایط فعلی نه در یک شاخه و حوزه بلکه باید در همه عرصه‌ها ورود جدی و عملیاتی داشته باشند و امیدوارانه در مسیر ساخت ایرانی مقتدر حرکت کنند.

جوانان باید در همه عرصه‌ها ورود جدی و عملیاتی داشته باشند

سرتیب فرزاد اسماعیلی دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی امروز در جریان برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر محمدیه از توابع استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در طول تاریخ ایران کشوری موفق بوده که به جوانان خود عزت و احترام قائل شده و از توان و ظرفیت‌های این بخش موثر در جامعه، به شکل ویژه بهره برده است.

وی گفت: جوانان ضامن قوام یک کشور هستند و اندوخته‌هایی مانند نفت، معادن سرمایه و موارد دیگر در برابر این قشر سرمایه راهبردی محسوب نمی‌شوند، چرا که جوانان می‌توانند زمینه پیشرفت و تحول اساسی در یک کشور را فراهم کنند.

مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: وظایف جوانان در انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل به آنها است.

 سرتیپ اسماعیلی خاطرنشان کرد: جوانان در شرایط فعلی نه در یک شاخه و حوزه بلکه باید در همه عرصه‌ها ورود جدی و عملیاتی داشته باشند و امیدوارانه در مسیر ساخت ایرانی مقتدر حرکت کنند.

وی تاکید کرد: به آینده کشور امیدوار هستیم و قطعا به لطف پروردگار ایران اسلامی قوی تر از گذشته در همه عرصه‌ها گام برخواهد داشت.

انتهای پیام/ع/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول