اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

موفقیت «جهاد تبیین» زمینه‌ساز امنیت فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: امروز اگر در مسئله تبیین موفقیت حاصل شود، امنیت فرهنگی ایجاد می‌شود.

موفقیت «جهاد تبیین» زمینه‌ساز امنیت فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در نشست ائمه جمعه استان، اظهار داشت: در یک جنگ نظامی بین دو کشور با انبوه مشکلات مواجه می‌شویم و مسئولان در این شرایط هم باید بجنگند و هم مدیریت شرایط بحرانی کنند.

وی وضعیت کنونی جامعه را از بعد فرهنگی اینگونه دانست و تصریح کرد: نباید انتظار داشت که مشکل نداشته باشیم و اینجا تمام مشکلات را باید حل کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مسائل تکوین و تبیین به هم مرتبط هستند، یادآور شد: ما امروز به تعبیر رهبر انقلاب در پیچ تاریخی هستیم.

عبادی با اشاره به دو جنگ جهانی و قتل‌های میلیونی، گرسنگی، مرگ و ترس در جهان، گفت: در این شرایط غرب فرصت پیدا کرد سازمان ملل و سازمان حقوق بشر را ایجاد کند که همه آن‌ها روشی برای شکار انسان و سلطه بر جهان بود.

وی با بیان اینکه غرب با عوض کردن واژه‌ها، تحریف مبانی و تبلیغات فنی به اسم تمدن جا باز کردند، ادامه داد: تمام بدبختی‌های بشر از سمت سیستم آن‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آن کسی که بیداری را در جهان کلید زد امام امت و مردم ایران بودند، افزود: جهان آبستن شرایط جدید است و قدرت‌ها جابه جا می‌شوند و در این قرن و قرن‌های آینده دین حاکم می‌شود.

عبادی با بیان اینکه دشمن با همه گزینه‌های خود آمد ولی موفق نبود، اضافه کرد: در این شرایط دولت‌های مختلف آمدند و آسیب‌هایی وارد کردند ولی گذر زمان به نفع ما است.

وی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه، تصریح کرد: در زمینه جهاد تبیین باید کار شود و هنر این است که با همین شرایط موجود انجام گیرد چراکه سرنوشت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز در جهت فرهنگی ده‌ها مشکل وجود دارد، یادآور شد: امروز جوان اروپایی در حال بیدار شدن است و این امر از سویی بسیار سخت و از سویی بسیار امیدوارکننده است.

عبادی ادامه داد: اگر امروز در مسئله تبیین موفقیت حاصل شود قدرت‌های دنیا عوض می‌شوند و امنیت فرهنگی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در «جهاد تبیین» چهار موضوع خیلی اهمیت دارد، افزود: یکی از آن‌ها پرده‌برداری از چهره کریه لیبرال غربی و ایجاد بانک آگاهی و اطلاعات است که در حال حاضر این بانک را نداریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خطرناک‌ترین سلاح در جنگ امروز جهان واژه‌ها است، متذکر شد: دشمن حداکثر سوء‌استفاده علیه ما را با استفاده از واژه‌ها انجام داده و انجام می‌دهد و این‌ها برای جامعه باید روشن شود تا آسیب نبیند.

عبادی قانون‌مداری را مسئله دیگر عنوان و با اشاره به اینکه غرب هر جا رفته تنها حکومت می‌کند و قانونی ندارد، تصریح کرد: حکومت غرب بیشتر سلطه است و هر جا ورود پیدا می‌کند قانون را تخریب می‌کند.

وی با بیان اینکه میلیون‌ها واحد قانونی به هم پیوسته کار می‌کنند تا یک فرد در شبانه‌روز از آن بهره‌مند شود، ادامه داد: در این شرایط خود فرد قانون را رعایت نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه قرن آینده قرن دیانت است، خاطرنشان کرد: روحانیت باید مردم را برای دیانت آماده کند.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول