اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رسوایی دشمن یکی از شاخه‌های جهاد تبیین است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمن امروز روی مسائل نرم‌افزاری، فرهنگی و اعتقادی تأکید دارد، گفت: اینجا است که رهبر انقلاب جهاد تبیین را بیان کردند و یکی از شاخه‌های جهاد تبیین رسوایی دشمن است.

رسوایی دشمن یکی از شاخه‌های جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با فرماندهان کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: برای حرکت از ضلالت به سوی هدایت باید کمک گرفت.

وی کمک به معنای کامل را استعانت از خدا دانست و یادآور شد: صبر مصادیق متعددی دارد و از مصادیق باارزش صبر روزه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه صبر و استقامت در راه هدف یک مسئله قابل فهم است، افزود: صبر در زندگی دنیا برای هر انسانی یکی از اصول مهم است.

عبادی با بیان اینکه انواع گیاهان خیلی خواص دارند ولی خودشان از خواصشان بی‌خبرند، گفت: انسان و مشابه انسان به سبب اختیاری که دارند نمره عملش پای ورقه خودش نوشته می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان با اراده خود می‌تواند در هر لحظه‌ای یک موضوع را انتخاب کند، تصریح کرد: همچنین پایان زندگی انسان نیز انتخاب خودش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اراده برای انسان در سر دوراهی تعیین‌کننده است، متذکر شد: اراده آثار وضعی دارد به این معنی که خداوند به گونه‌ای انسان را آفریده که اگر با عزم و اراده قصد چیزی کند برابر آن آثاری به وجود می‌آید.

عبادی با بیان اینکه مسئله ولایت تکوین را باید در صبر جست‌وجو کرد، یادآور شد: همچنین کراماتی که از اولیاء صادر می‌شود نیز باید در اینجا جست‌وجو کرد.

وی با بیان اینکه صبر همه جا را شامل می‌شود، ادامه داد: یکی از مصادیق صبر روزه و دیگری جهاد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مردم یمن در اثر صبر دشمن را شکست دادند، افزود: آن‌ها جنگیدند، صبر کردند و ساختند و غرب ریاکار به رسوایی کشیده شد.

عبادی با بیان اینکه سازمان ملل و شورای امنیت مردم یمن را در مقابل غرب محکوم کردند، اضافه کرد: برکت موفقیت یمنی‌ها در استقامت بود.

وی با بیان اینکه دشمن در مقابل اسلام صدام را تجهیز کرد، تصریح کرد: صدام حمله کرد و شکست خورد و کلید همه موفقیت‌ها صبر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمن امروز روی مسائل نرم‌افزاری، فرهنگی و اعتقادی تأکید دارد، خاطرنشان کرد: اینجا است که رهبر انقلاب جهاد تبیین را بیان کردند و یکی از شاخه‌های جهاد تبیین رسوایی دشمن است.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول