اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«آب» چالش جدی پیش روی استان قزوین است/ راه اندازی سد نهب در حوزه کشاورزی تحول آفرین خواهد بود

استاندار قزوین گفت: راه اندازی سد نهب تحول بزرگی را در حوزه کشاورزی استان قزوین رقم خواهد زد و امید زیادی را برای تامین آب شهرستان تاکستان ایجاد می‌کند.

«آب» چالش جدی پیش روی استان قزوین است/ راه اندازی سد نهب در حوزه کشاورزی تحول آفرین خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در حاشیه سفر به شهرستان تاکستان در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم ترین اهداف سفر به این شهرستان اظهار کرد: آب یکی از موضوعات و چالش های جدی شهرستان تاکستان و در واقع کل استان است که در این زمینه راه اندازی سد نهب و آب گیری آن امید زیادی را برای تأمین آب شهرستان تاکستان ایجاد می‌کند.

وی افزود: سد نهب یکی از بزرگترین سدهایی است که در کشور احداث شده و به زودی به صورت کامل به عرصه تأمین آب استان وارد می شود و به طور قطع تحول بزرگی را در حوزه کشاورزی رقم خواهد زد.

اعلایی گفت: کلنگ زنی یک مرکز مهمانسرایی در جهت ایجاد زیرساخت مسابقات کشوری یا اردوهای ملی از دیگر برنامه های امروز بود که به زودی در خدمت جامعه ورزشی تاکستان قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: افتتاح روکش آسفالت ضیاءآباد به خرمدشت یکی از پروژه های دیگری است که از اهمیت بالایی در سطح مسیر جاده‌ای کشور برخوردار است و می تواند منجر به سهولت حمل و نقل جاده‌ای شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی یک فرصت توسعه ای برای استان است و باید با سرعت بیشتری اجرایی شود و دقت نظر لازم برای سیاست گذاری مطلوب انجام شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول