اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

ستاد استانی آموزش حضوری دانش‌آموزان تشکیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: ستاد استانی آموزش حضوری را با محوریت معاونت آموزش متوسطه و معاونت آموزش ابتدایی و نظارت معاونت تربیت‌بدنی و سلامت تشکیل دادیم.

ستاد استانی آموزش حضوری دانش‌آموزان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمدخلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، اظهار کرد: در استان فارس 9 هزار مدرسه با 44 هزار کلاس داریم که پذیرای 940 هزار دانش‌آموز هستند. همچنین 62 هزار فرهنگی، امر تربیت را به عهده دارند.

وی درباره واکسیناسیون دانش‌آموزان مشمول استان فارس، گفت: 96 درصد دانش‌آموزان مشمول استان فارس، دُز اول و 94 درصد دانش‌آموزان دُز دوم را تزریق کردند و همچنین 95 درصد فرهنگیان دُز اول و 91 درصد دُز دوم را تزریق کردند.

عسکری افزود: با توجه به تقاضاهای مکرر اولیای دانش‌آموزان و علاقه بسیار زیاد دانش‌آموزان به آموزش حضوری و بعد از دستورالعمل جدید وزارت آموزش و پرورش مبنی بر نحوه برگزاری آموزش حضوری از 14 فروردین، جلسه‌ای با مدیران مناطق و نواحی استان فارس به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر و شورای معاونان وزارتخانه برگزار شد و همچنین جلسه‌ اختصاصی نیز با شورای معاونان داشتیم.

وی ادامه داد: در این جلسه چالش‌ها و راهکارها مطرح شد و راه‌های حل آن بررسی شد و الحمدالله همه فرهنگیان پای کار هستند. در کنار این موارد، ستاد استانی آموزش حضوری با محوریت معاونت آموزش متوسطه و معاونت آموزش ابتدایی و نظارت معاونت تربیت‌بدنی و سلامت تشکیل دادیم. ضمن اینکه مسؤولان استانی مرتبط برای تسهیل آموزش حضوری را برای برنامه‌ریزی‌های لازم دعوت کردیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس درباره سرویس مدارس دانش‌آموزان گفت: برای تسهیل فرایند ایاب و ذهاب دانش‌آموزان، مسؤولیت کارگروه ماده 18 را به مدیران مدارس و انجمن اولیا و مربیان سپردیم تا کار سرویس دهی به خوبی انجام شود که با همکاری شهرداری است و مترو هم در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه نیز در نماز جمعه این هفته، نکاتی را در این زمینه به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند، ادامه داد: در استان فارس 133 مدرسه شبانه‌روزی داریم که تعداد 12 هزار دانش‌آموز را پوشش می‌دهد و برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول