اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

ثبت‌نام سرویس مدارس از 14 فروردین 1401

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از ثبت‌نام سرویس مدارس از 14 فروردین 1401 خبر داد و گفت: برای سرویس مدارس، جلساتی با تاکسیرانی برگزار شد و آژانس‌های دارای مجوز نیز اعلام آمادگی کردند.

ثبت‌نام سرویس مدارس از 14 فروردین 1401

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کلام‌الله صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در برنامه امشب گفت‌وگوی ویژه خبری، اظهار کرد: صحبتی که با مدیران مدارس و اکثر اولیای دانش‌آموزان داشتیم حاکی از این بود که همگی منتظر بودند که تعلیم و تربیت و روند یاددهی ـ یادگیری به صورت حضوری آغاز شود؛ این امر بسیار مهم با پشت سر گذاشتن تلخی‌های کرونا، عملی شد و این امر مهم توسط وزیر آموزش و پرورش برای مدیران کل آموزش و پرورش ابلاغ شد. 

وی ادامه داد: با دریافت این ابلاغ مهم، همه همکاران دست به دست هم دادیم و بسترهایی که برای آغاز  این اقدام مهم لازم بود، انجام شد؛ مدیران مدارس نیز توجیه شدند و آنها با تشکیل جلسات با ارکان مدرسه، آغاز آموزش حضوری را برای تمام معلمان ابلاغ کردند.

صفری با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم بررسی شد، افزود: اکیپ‌های متعدد در ستاد، مناطق و نواحی تشکیل دادیم که به صورت سرزده از برخی مدارس بازدید داشتند و مورد خاصی مشاهده نشد.

وی با اشاره به اینکه اولیا و دانش‌آموزان مشتاق شروع آموزش حضوری هستند، گفت: تلخی‌هایی در دوران گذشته بر روند تعلیم و تربیت اثر سو داشته و آسیب‌های جدی به آموزش و پرورش زده است که باعث افت تحصیلی شده است و همه بر همین اساس مشتاق آموزش حضوری هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل درباره سرویس مدارس نیز اظهار کرد: در خصوص سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مشکل خاصی نداریم و جلساتی با سازمان تاکسیرانی برگزار شد و آژانس‌های دارای مجوز اعلام آمادگی کردند. همچنین مدیران مدارس از 14 فروردین نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان که نیاز به سرویس دارند در خدمت آنها هستند.

انتهای پیام/

وی ادامه داد:

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول