اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

اکثر اولیای دانش‌آموزان متقاضی آموزش حضوری هستند/ افت تحصیلی بچه‌ها در دوره کرونا

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تعداد زیادی از اولیای دانش‌آموزان متقاضی آموزش حضوری هستند، گفت: تجربه بین‌المللی هم نشان می‌دهد که سال‌هایی که دانش‌آموزان در مدرسه حضور نداشتند با افت تحصیلی مواجه شدند.

اکثر اولیای دانش‌آموزان متقاضی آموزش حضوری هستند/ افت تحصیلی بچه‌ها در دوره کرونا

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، امشب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار کرد: در راستای تصمیمات ستاد ملی کرونا، در روز گذشته برنامه‌های خاصی از سوی وزیر آموزش و پرورش و شورای معاونان اجرا شد و ما نیز با مدیران آموزش و پرورش مناطق جلساتی را در طی دو روز گذشته برگزار کردیم و تمهید مقدمات انجام شده است.

وی ادامه داد: اقداماتی جهت شاداب سازی مدارس، ایجاد محیط بهداشتی مناسب و هم جهت هماهنگی ‌با سرویس‌ مدارس و پیمانکارانی که از مهر ماه برای سرویس مدارس با آنها تفاهم داشتیم انجام شد و هماهنگی لازم به عمل آمده است تا دانش‌آموزان برای بحث سرویس مدارس مشکلی نداشته باشد.

قربانی اضافه کرد: مدیران مدارس از قبل آمادگی را داشتند اما از زمانی که ستاد کرونا اعلام کرد در همین ایام، علی‌رغم تعطیل بودن مدارس و تعطیلات اداری، آماده شدند و بستر لازم را برای ایجاد محیط شاداب و بانشاط در مدرسه فراهم کردند.

وی تصریح کرد: امیدوار هستم خانواده‌ها با توصیه‌های لازم که به فرزندان‌شان دارند و رعایت مقررات فردی و اجتماعی، شاهد حضور گسترده همه بچه‌ها در روز 14 فروردین در مدارس باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه قریب به اتفاق اولیا متقاضی آموزش حضوری هستند، اظهار کرد: تجربه بین‌المللی هم نشان می‌دهد که سال‌هایی که دانش‌آموزان در مدرسه حضور نداشتند با افت تحصیلی مواجه شدند. امیدوار هستم با حضور گسترده دانش‌آموزان در روز 14 فروردین، آن عقب ماندگی‌ها و افت تحصیلی سال گذشته را جبران کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول