اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عرضه نامطلوب کالاهای اساسی، اصلا پذیرفتنی نیست

فرماندار اصفهان با بیان اینکه کالاهی اساسی مورد نیاز مردم در شب عید به اندازه کافی در بازار موجود است، گفت: مسأله نظارت بر قیمت کالاها و تسهیل دسترسی مردم به آن‌ها همواره یکی از اولویت‌های مدیریت شهرستان است و برای ما پذیرفتنی نیست که با فراهم بودن این ظرفیت‌ها، شاهد عرضه نامطلوب کالاهای اساسی باشیم.

عرضه نامطلوب کالاهای اساسی، اصلا پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان، در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با بیان اینکه با پیگیری‌های مجدانه استاندار و مدیران، تمامی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شهرستان اصفهان فراهم شده، اظهار کرد: ظرفیت بسیار خوبی در شهرستان هم در زمینه تأمین کالاهای اساسی و هم در زمینه عرضه این کالاها در سراسر فروشگاه‌ها بویژه فروشگاه‌های کوثر فراهم شده است.

وی در ادامه افزود : انتظار داریم با توزیع به موقع کالاهای اساسی در فروشگاه‌ها، شهروندان بتوانند بدون دغدغه و در آرامش کامل مایحتاج خود را تأمین کنند.

احمدی با بیان اینکه کالاهی اساسی مورد نیاز مردم در شب عید به اندازه کافی در بازار موجود است گفت: مسأله نظارت بر قیمت کالاها و تسهیل دسترسی مردم به آن‌ها همواره یکی از اولویت‌های مدیریت شهرستان است و برای ما پذیرفتنی نیست که با فراهم بودن این ظرفیت‌ها، شاهد عرضه نامطلوب کالاهای اساسی باشیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه همه ما مسؤولان در یک مجموعه قرار داریم و باید با تلاش و همراهی یکدیگر بهترین شرایط را برای مردم رقم بزنیم، خاطرنشان کرد: با تدابیر و پشتکار دولت سیزدهم امسال شاهد بهبود بازار و ثبات قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم هستیم .

وی توزیع عادلانه کالاهای اساسی در تمامی نقاط شهرستان را مورد تأکید قرار داد و از مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط خواست برای روستاهای شهرستان نیز تدابیر لازم اتخاذ کنند.

احمدی با اشاره به تشکیل تیم‌های بازرسی از اصناف با محوریت فرمانداری تصریج کرد: تیم‌های متعدد بازرسی متشکل از دستگاه‌های مسؤول از قبیل بهداشت، اتاق اصناف، دادستانی، تعزیرات، نیروی انتظامی و ... تشکیل و بطور مستمر از واحدهای صنفی بازرسی شد و با متخلفان در زمینه‌های گرانفروشی، عدم رعایت بهداشت، کم‌فروشی و احتکار برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول