اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ستاد تنظیم بازار با تشدید نظارت‌ها، قیمت‌ها را برای نوروز کنترل کند

امام‌جمعه بادرود گفت: توقع می‌رود وزارت جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار با تشدید نظارت‌ها برای بازار عید نوروز و کنترل بازار شرایط تهیه اقلام موردنیاز مردم را فراهم کنند تا مردم با کمبود و گرانی قیمت‌ها مواجه نباشند.

ستاد تنظیم بازار با تشدید نظارت‌ها، قیمت‌ها را برای نوروز کنترل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام سید روح‌الله مرتضوی امام‌جمعه موقت نطنز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: مردم عزیز ایران چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی را باشکوه جشن گرفتند و از مردم عزیز که این ایام با حضور معنی‌دار خود درراه پیمایی ۲۲ بهمن و دیگر مراسم‌ها این ایام را گرامی داشتند و باعث یاس و نومیدی دشمن شدند تشکر می‌کنیم.

وی افزود: امام خمینی (ره) در سال ۵۷ با حمایت مردم و خون شهدای عزیز توانست به استبداد شاه پایان بدهد و معنی برپایی این جشن‌ها این است که ما برای انقلاب سال ۵۷ جشن نمی‌گیریم، بلکه برپایی جشن بدین معناست که این انقلاب و این مسؤولیت بزرگ برای حفظ انقلاب برای ما ادامه دارد و فلسفه جشن انقلاب این است که باور و ارزش‌های انقلاب فراموش نشود.

مرتضوی با اشاره به حواشی و اتفاقات دردناک چهلمین جشنواره فیلم فجر، خاطرنشان کرد: یکسری افراد که باورهای دینی و انقلابی آنها رشد نکرده به خودشان اجازه دادند که باورهای ملی و مذهبی مردم را مورد هجمه قرار بدهند، ما به افرادی که هیچ هزینه‌ای برای انقلاب نداده‌اند اجازه نمی‌دهیم که بیایند خون شهدای عزیز را پایمال کنند.

امام‌جمعه موقت نطنز گفت: حکمت برگزاری جشنواره فیلم فجر این است که فرهنگ اسلام را ترویج داده و حقایق انقلاب را برای جوانان تبیین کند و ارزش انقلاب را ترویج دهد، اما متأسفانه شاهد بودیم در این جشنواره فرهنگ ابتذال غربی ترویج شد و موضوع مهم حجاب که تکلیف، مسئله دینی، حق‌الله و مسئله عمومی است در حاشیه این جشنواره متأسفانه رعایت نشد.

وی بیان کرد: امیدواریم متولیان امر با یک دقت و وسواس خاصی به این موضوعات توجه کنند و این هتاکی و ضد ارزش را به‌سرعت موردبررسی قرار بدهند.

استفاده از ماسک و تزریق دوز سوم واکسن کرونا ضروری است

حجت‌الاسلام سعید رجبی امام‌جمعه موقت شهر بادرود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود اظهار کرد: در آستانه ماه اسفند قرار داریم، اسفندماه در فرهنگ مردم ایران یعنی آمادگی برای سال جدید و تکاپوی مردم برای خرید لباس و لوازم موردنیاز شب عید نوروز که بسیار پسندیده و قابل‌توجه است.

وی افزود: در سال‌های اخیر و به علت شیوع کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه دشمن کشور بعضی از افراد جامعه ازلحاظ اقتصادی دچار مشکلاتی شدند که زندگی برای آنها سخت شده است و برای شب عید خود شاید خجالت زن و فرزندان خود را بکشند.

رجبی تصریح کرد: کمک به نیازمندان و رفع مسائل و مشکلات آنها از مهم‌ترین دستورات و آموزه‌های دین اسلام و وظیفه هر مسلمان بوده لذا ایام نوروز فرصت خوبی برای مؤمنان و خیران است تا دست نیازمندان را گرفته و روزهای خوبی را برای خانواده‌های آنان فراهم کنند.

امام‌جمعه موقت بادرود اذعان کرد: مسأله دوم گرانی اقلام است، توقع می‌رود وزارت جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار با تشدید نظارت‌ها برای بازار عید نوروز و کنترل بازار شرایط تهیه اقلام موردنیاز مردم را فراهم کنند تا مردم با کمبود و گرانی قیمت‌ها مواجه نباشند.

وی با اشاره به پیک ششم بیماری کرونا، گفت: متأسفانه کشور درگیر پیک ششم کرونا شده و آنچه از مردم توقع می‌رود این است که برای جلوگیری از شیوع این بیماری همچنان از ماسک استفاده کرده و کسانی که دوز سوم واکسن را دریافت نکرده با مراجعه به مراکز واکسیناسیون حتماً واکسن را دریافت و همچنین فاصله‌های اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول