اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

لزوم وجود خدمات تخصصی درمانی در طبس

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: وجود خدمات تخصصی درمانی در طبس یکی از دغدغه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

لزوم وجود خدمات تخصصی درمانی در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، محمد موسوی میرزایی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ظهر امروز در مراسم تحویل یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان طبس، اظهارداشت: امروز جمعه بوده که ما را به یاد امام زمان(عج) می‌اندازد و ما در آخرین سال قرن و آخرین روزهای امسال هستیم و جالب این است که امسال دو نیمه شعبان داشتیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین نعمتی که خداوند به انسان داده نعمت حیات است، تصریح کرد: ما برای سلامتی و برای حفظ و نگهداری این بزرگترین نعمت باید تلاش کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه طبس به لحاظ وسعت از وسیع‌ترین شهرستان‌های کشور است، یادآور شد: به سبب فاصله‌ای که با بیرجند دارد و پراکندگی جمعیتی و موقعیت استراتژیک اهمیت بسزایی دارد.

میرزایی افزود: باید شرایطی برای طبس مهیا شود تا خدمات درمانی تخصصی در موارد نیاز به سرعت امکانش وجود داشته باشد تا به مرکز استان ارائه شود.

وی با بیان اینکه وجود خدمات درمانی تخصصی دغدغه دانشگاه نیز بوده است، اضافه کرد: به سبب فاصله ۳۰۰ کیلومتری با مرکز استان برای سکته قلبی، مغزی و تصادفات نیاز به خدمات تخصصی وجود دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه نیازهای شهرستان زیاد بوده ولی وسع ما محدود است، خاطرنشان کرد: استانداردها در بیمارستان وجود دارد ولی ایده‌ال نیست که به امید خداوند مهیا می‌شود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول