اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دانشجویان جهادگر بیرجندی به کمک نمونه گیران ویروس کرونا رفتند

گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به کمک نمونه گیران درمانگاه سیدالشهدا(ع) در بیرجند رفت تا از ازدحام مراجعان جلوگیری به عمل آید.

دانشجویان جهادگر بیرجندی به کمک نمونه گیران ویروس کرونا رفتند

« فاطمه امیراحمدی» مسئول خواهران گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارکرد:  با توجه به موج جدید کرونا و افزایش افراد مراجعه کننده به محل نمونه گیری تست کرونا در بیرجند ، متاسفانه گاهی افراد ساعت ها منتظر نوبت برای تست می شوند.

وی اظهار داشت: در همین راستا گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) با همکاری بسیج جامعه پزشکی در نظر دارد ، برای تسریع و جلوگیری از ازدحام جمعیت مراجعین مرکز نمونه گیری کرونا در بیرجند، نمونه گیری کرونا را سرعت بخشد.

وی رشته های مورد نیاز  را همه دانشجویان علوم پزشکی به ویژه پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت عمومی اعلام کرد و ادامه داد: مهلت ثبت نام دانشجویان جهادگر متقاضی  ۱۴ بهمن بود که 15 دانشجوی جهادگرمتقاضی شدند و از دو هفته پیش این کار را شروع کرده اند.

وی با اشاره به این که دانشجویان جهادگر در دو شفیت صبح و عصر به مراجعان در درمانگاه سید الشهدای بیرجند ارائه خدمات می دهند، تصریح کرد: ارائه این خدمات توسط دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچنان تا فروکش کردن تب موج ششم کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام /۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول