اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

وزیر کار: رایزنی حداقل حقوق کارگران برای سال آینده ادامه دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ادامه روند رایزنی حداقل حقوق کارگران در سال 1401 خبر داد.

وزیر کار: رایزنی حداقل حقوق کارگران برای سال آینده ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان گالیکش در استان گلستان اظهار کرد: موضوع حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۱ در حال رایزنی است و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شورای عالی تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسات متعددی با موضوع تعیین تکلیف حقوق کارگران در سال آینده برگزار کرده است.

در سفر یکروزه رئیس‌جمهور و هیات دولت به گلستان برنامه‌های متعددی در حال برگزاری است و از جمله برنامه‌های سفر وزیر تعاون، کار و تعاون به شهرستان گالیکش می‌توان به بازدید از استادیوم ورزشی فوتبال، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، حضور در مزار پاک شهدای گالیکش و بازدید از پروژه بیمارستان ۹۱ تختخوابی در گالیکش اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سفر رئیس‌جمهور محبوب مردمی به همراه هیات دولت به استان گلستان نگارستان ایران قطعا با برکات ارزشمندی همراه خواهد بود که باید از این مزیت به نحو شایسته‌ای برای توسعه استان استفاده شود و قطعاً این سفر می‌تواند تحولات شگرفی در توسعه پایدار استان گلستان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول