اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سفر «آیت‌الله رئیسی»، گامی مهم در توسعه گلستان/ چشم امید مردم به «دولت سیزدهم» است

صبح امروز آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور مردمی و خدمتگزار کشور عزیزمان ایران در شانزدهمین سفر استانی خود وارد گلستان نگارستان ایران شد.

سفر «آیت‌الله رئیسی»، گامی مهم در توسعه گلستان/ چشم امید مردم به «دولت سیزدهم» است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، وقتی قرعه به نام استان گلستان افتاد و قرار شد که روز جمعه مردم ولایی، انقلابی و شهیدپرور استان گلستان میزبان رئیس‌جمهور خدمت‌گذار و مردمی باشند مردم گلستان خودشان را برای استقبال از سید محرومان آماده کردند و چشم امیدشان به دولت انقلابی دوخته شده است.

استان گلستان سرزمین مردمان شهیدپرور، ولایی و متعهد به انقلاب اسلامی است و در طول عمر با برکت انقلاب همواره پشتیبان نظام مقدس اسلامی بوده و هستند و هرگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز به مردم داشت در صحنه حضور داشتند و امروز که مردم این خطه سرسبز شاهد سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت سیزدهم به استان گلستان هستند چراغ امید در دل مردم محروم این استان روشن شد و اکنون چشم امیدشان را به عملکرد انقلابی دولت سیزدهم بستند.
 


در این سفر یک‌روزه سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، بهرام عین‌اللهی وزیر ‌بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، احمد وحیدی وزیر کشور و سید مسعود میرکاظمی سازمان برنامه و بودجه کشور رئیس‌جمهور منتخب مردمی را همراهی می‌کنند.

از برنامه‌های کاری سفر امروز رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی می‌توان به دیدار با خانواده معزز شهدا و بازدید از پروژه‌های مهم استان گلستان اشاره کرد همچنین در این سفر یک‌روزه دیدار با نخبگان گلستان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با فعالان رسانه‌ای از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در استان گلستان است.

بیشترین مطالبات مردم خطه سرسبز گلستان در سفر آیت‌الله ابراهیم رئیسی به استان در حوزه اقتصادی، معیشت، بیکاری، ازدواج، عدم وجود صنعت فعال، احیای خلیج فارس، پتروشیمی، سد نرماب، بحران آب، طرح گردشگری آشوراده، ایجاد سینمای ویژه کودک و نوجوان، پیگیری ترانزیت ریلی با کشور ترکمنستان، تقویت رشته‌های کاربردی در دانشگاه‌های گلستان است.

استان گلستان مزیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان و کم نظیری از جمله بهره‌مندی از نعمات طبیعی همچون دریا، کوه، جنگل و زمین‌های وسیع حاصلخیزی است همچنین این استان به عنوان یک استان مرزی به شمار می‌رود که اهمیت بسیار زیادی در زمینه صادرات دارد اما با این وجود گلستان دارای مشکلات و چالش‌های بسیار زیادی بوده که انتظار است بخش عمده‌ای از این موانع در دولت سیزدهم برطرف شود.

به گزارش فارس، فرصت خدمت به مردم یک نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست؛ به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله العالی» شکر این نعمت آن است که از همه توان برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده شود زیرا ما یک کشور انقلابی هستیم و مردم برای رسیدن به اهداف انقلاب فداکاری و ایثارهای زیادی کردند تا این انقلاب به ثمر نشست.

اکنون چشمان امید گلستانی‌ها به سفر پرخیر و برکت سیزدهمین رئیس‌جمهور منتخب‌شان به این استان است و مردم از رئیس‌جمهورشان انتظار یک عملکرد انقلابی دارند، یقینا سفر پر خیر و برکت رئیس‌جمهور به گلستان می‌تواند تحولات بی‌نظیری در توسعه پایدار استان گلستان داشته باشد.

=============

گزارش از سمیرا رجبی

=============

انتهای پیام/۸۳۰۱۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول