اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

وزیر نیرو: میزان تولید و مصرف برق باید در استان گلستان تراز شود

وزیر نیرو با بیان اینکه میزان تولید و مصرف برق باید در گلستان تراز شود، گفت: در حال حاضر استان گلستان برای تامین برق مورد نیاز خود برق را از استان‌های دیگر وارد می‌کند.

وزیر نیرو: میزان تولید و مصرف برق باید در استان گلستان تراز شود

به گزارش خبرنگار فارس از گرگان، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو در سفر یکروزه خود به استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر استان گلستان برای تامین برق مورد نیاز خود برق را از استان‌های دیگر وارد می‌کند و باید میزان تولید و مصرف برق در استان گلستان تراز شود.

وی گفت: توسعه شبکه برق در استان گلستان به خوبی انجام و به تمام روستاهای این استان برق‌رسانی شد.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه در حوزه آب اقدامات بسیار خوبی در استان گلستان باید انجام دهند، ابراز کرد: متاسفانه استان گلستان در زمینه تامین آب با عقب‌ماندگی جدی روبه‌رو است.

محرابیان بر تکمیل سدهای استان گلستان تاکید و خاطرنشان کرد: در سطح استان گلستان از نعمت چند سد برخوردار هستیم و اعتبارات خوبی برای تکمیل سدها پیش‌بینی شده است.

وی در خصوص آب شرب استان گلستان افزود: در شهرستان گرگان و شهرهای استان گلستان با تنش آبی مواجه هستیم که پیش‌بینی شده است اعتبارات اضطراری برای رفع تنش آبی به طور سریع انجام شود، تکمیل طرح‌های آبرسانی نیاز به اعتبارات و زمان کافی دارد که در دستور کار دولت سیزدهم است.

وزیر نیرو در خصوص فاضلاب ابراز کرد: میزان برخورداری استان گلستان از فاضلاب نسبت به متوسط کشوری پایین‌تر بوده که برای این موضوع اعتباراتی پیش‌بینی شده است که باید این اعتبار افزایش یابد و بخش قابل توجهی از مشترکان نیاز به شبکه دارند تا متصل شوند.

محرابیان یادآور شد: با بازتخصیص پساب فاضلاب به بخش صنعت تخصیص پیدا می‌کند و آب صنعت از این محل تهیه می‌شود.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول