اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

طلاب باید قدر لباس و عمامه را با تقوا و مردم‌داری بدانند

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه طلاب باید قدر این لباس را تقوا، دین‌داری و مردم‌داری بدانند، گفت: مسوولیت این لباس و عمامه بسیار سنگین است.

طلاب باید قدر لباس و عمامه را با تقوا و مردم‌داری بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در مراسم جشن مبعث و آئین عمامه‌گذاری با گرامیداشت این عید بزرگ، اظهار کرد: خداوند در اولین آیاتی که برای بشریت به ارمغان آورد از علم جهت‌دار سخن گفته؛ علمی که در راستای خداوند و دین خداوند باشد، چنین علمی بشر را ارتقا می‌دهد، چنین علمی دنیا را به خاک و خون نمی‌کشیده و ابزار مطامع دنیوی قرار نمی‌گیرد.

 

وی افزود: باید گفت کلیدی‌ترین رمز سعادت بشر در نخستین آیات خدای بزرگ بیان کرده و خدا را شاکریم که ما را به این چراغ هدایت آشنا کرده است و توفیق شناخت پیامبر، پذیرش دین و کتابش و ادامه راه را از اهل بیتش داشته باشیم، خدا را شکر می‌گوییم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه طلاب باید قدر این لباس را تقوا، دین‌داری و مردم‌داری بدانند، بیان کرد: مسؤولیت این لباس و عمامه بسیار سنگین است، همه کسانی که مفتخر به این لباس هستند باید ارج و سنگینی این لباس و رسالت را درک کنیم و احساس مسوولیت بیشتری داشته باشیم.

این مسؤول با تاکید بر اینکه باید در خدمت مردم باشیم، تصریح کرد: با درس خواندن و پس دادن آنچه در حوزه‌های علمیه آموختیم باید مردم را با دین و مکتب اسلام آشناتر، باورمندتر و ملتزم‌تر کنیم.

 

محمدی لائینی در پایان گفت: همه باید تمام تلاش‌مان را در مسیر پویندگی  بالندگی و ادامه راه شهیدان بکارگیری کنیم.

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول