اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آیت‌الله لائینی: قایق‌های تندرو سپاه عیار قدرت نظامی آمریکا را به چالش کشید/ چرایی نامگذاری 14 آبان به عنوان روز مازندران

نماینده ولی فقیه در استان مازندران،گفت: تحقیر ناو جنگی آمریکا در برابر قایق‌های تندرو سپاه نکته حائز اهمیت‌ است که جهانیان را متوجه قدرت نظامی ایران کرده است.

آیت‌الله لائینی: قایق‌های تندرو سپاه عیار قدرت نظامی آمریکا را به چالش کشید/ چرایی نامگذاری 14 آبان به عنوان روز مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده آمریکا در دریا با عنوان دزدی دریایی، اظهار کرد: آمریکا در دریای کارش به جایی رسیده که مانند دزدان دریایی سومالی به دنبال راهزنی دریای است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: مقابله به‌مثل سپاه پاسداران ضربه محکمی به آمریکا وارد کرده است و زمینه آبرو ریزی نظامی برای این کشور را به همراه داشته است،از همه مهمتر لشکر تروریستی آمریکا در کنار این ناو از دیگر نظامیان خویش در منطقه هم در خواست کمک کرده و قایق‌های تندرو سپاه در برابر دو ناو این کشور اقدام به بازپس‌گیری کشتی نفتکش و نفت دزدیده شده در نفتکش دیگر شدند، تحقیر ناو جنگی آمریکا توسط قایق‌های تندرو سپاه نکته حائز اهمیت‌تری است که جهانیان را متوجه قدرت نظامی ایران کرده است.

وی اضافه کرد: اگر غیر از ایران هر کشور دیگری در برابر ناو جنگی آمریکا اقدام متقابل انجام می‌داد، نیروهای این کشور وارد عملیات می‌شدند، جرات عرض اندام در برابر نیروهای ما را نداشتند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خطاب  به مسؤولان آمریکایی اعلام کرد و گفت: در زمین، هوا و دریا نیروهای شما را شکست می‌دهیم.

محمدی‌لائینی با اشاره به اختلالات ایجاد شده در سامانه سوخت کشور در روزهای اخیر، افزود: این علم زمینه ایجاد چالش برای انسان‌ها را فراهم کرده است و از بحث صلح و توسعه علم فاصله دارد.

وی اضافه کرد: با دانش بالاتری که در کشور وجود داشت، نخبگان کشور این جنگ سایبری دشمنان اسلام را  با دفاع سایبری مهمتری پاسخ دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، خاطر نشان کرد: حتی اطلاعات نظامیان رژیم اشغالگر قدس به وسیله لشکر سایبری نخبگان کشور ما هک شده و  توانستیم پاسخ سنگین‌تری به آنها بدیم در هر صورت فرد علمی که علم را در اختیار صلح  و پیشرفت به‌کار نگیرد از آن سوء استفاده کرده است.

وی با اشاره به رحلت علامه حسن‌زاده آملی (ره) و قرار داشتن در روز اربعین رحلت این مرد، بزرگ، گفت: دیار علویان چنین شخصیتی را تحویل جهان اسلام داده است،  حضرت علامه حسن‌زاده آملی (ره) یکی از برجسته‌گی‌های مازندران است.

محمدی‌لائینی یادآور شد: رحلت آیت‌الله حسن‌زاده‌آملی (ره)  مصیبت بزرگی برای جهان اسلام و مازندران بوده است،فردی مانند ایشان به این زودی متولد و تربیت نمی‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری روز ۱۴ آبان به عنوان روز مازندران، افزود: نخستین حکومت علوی در این دیار قبل از تولد امام زمان(عج) تشکیل شده است.

محمدی‌لائینی خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در این سرزمین انقلاب اهل بیتی به وجود آورده است، ما دنبال مازندران سالم و پیشرفته هستیم.

وی اضافه کرد: امروز سالروز انتصاب این حقیر به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در مازندران است، دو ماموریت مهم و راهبردی بزرگ، رهبر معظم انقلاب به بنده محول کردند که اولی تقویت برجستگی‌های مردم مازندران و دومی تقویت جریان انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطر نشان کرد: این موضوع جز ماموریت بنده است و همچنین بنده دو راهبرد مازندران سالم و آباد را برای خودم ترسیم کردم.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امروز به عنوان شورای فرهنگ عمومی در کشور، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی باید برنامه‌ریزی داشته باشد که فرهنگ عمومی جامعه براساس الگوی اسلامی ـ ایرانی مهندسی شود و دشمنان در فرهنگ عمومی جامعه مهندسی اشتباه نداشته و نسبت به تغییر فرهنگ اقدام نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به نامگذاری یکی از روزهای هفته آینده به عنوان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه،تصریح کرد: علم بسیار  حائز اهمیت است اما صلح و توسعه بسیار و ارزشمندتر از علم است، علم اگر در خدمت جنگ قرار گیرد انسان‌ها را دچار چالش می‌کند.

وی اضافه کرد: اگر علم در خدمت جنگ، چپاول باشد زمینه تخریب زندگی انسانی را به همراه دارد.

محمدی‌لائینی با اشاره به نامگذاری یکی از روزهای هفته آینده با عنوان روز کیفیت،بیان کرد: این موضوع مورد توجه تولیدکنندگان در کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطر نشان کرد: تولید کیفی در دستور کار تولیدکنندگان قرار گیرد، علم برای توسعه کیفی محصولات به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول