اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اختصاص60 میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به مسکن محرومان زنجان

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اختصاص بودجه 60 میلیارد تومانی از محل سفر ریاست جمهوری برای اسکان دادن در طرح‌های مسکن مهر گفت: امیدواریم بخشی از این بودجه به اهالی کوی وحدت، کوی فلسطین و کوی فاطمیه اختصاص یابد.

اختصاص60 میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به مسکن محرومان زنجان

انسیه ابوبصیر، عضو شورای اسلامی شهر زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه در سکونت گاه‌های غیررسمی از جمله کوی وحدت، کوی فلسطین و کوی فاطمیه اغلب اقشار کم درآمد سکونت دارند در برخی موارد برخی از این سکونت‌گاه‌ها اهالی از کمترین شرایط و خدمات شهری حداقلی برخوردارند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به سفر اخیر ریاست‌جمهوری به زنجان بیان کرد: پس از این سفر بودجه ۶٠ میلیارد تومانی از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای اسکان دادن در طرح‌های ملی مسکن مهر در شهر زنجان اختصاص یافت.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه 73 خانوار در این منطقه در حریم راه‌آهن و لرزش‌های حاصل از آن هستند، افزود: امیدواریم مسؤولان ذیربط با عنایت به اولویت‌های محرز همانند اهالی ساکن در حریم راه‌آهن که بیش از سه دهه درگیر معضلات و مشکلات حاشینه‌نشینی هستند، عنایت لازم را در حل مشکلات آنها داشته باشند.

ابوبصیر با اشاره به شرایط نامساعد منازل مسکونی این منطقه گفت: دیوارهای این منطقه به قدری اپایدار است که در زمان عبور قطار و لرزش خط آهن، سر و صدای بسیاری ایجاد کرده و مانع از استراحت اهالی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات این منطقه بارها به مسؤولان در دوره فعلی و ادوار گذشته گزارش شده است، گفت: به علت عدم رسیدگی به مشکلات در یکی دو هفته اخیر شاهد تجمع اهالی در مقابل مسکن و شهرسازی بودیم که معترض به مشکلات بودند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان افزود: با توجه به اینکه اهالی از حداقل‌ترین خدمات شهری در تمامی حوزه‌ها هم برخوردار نیستند، امیدواریم با یک نگاه مصمم و جدی و همراه با رافت اسلامی در دولت انقلابی شاهد حل مشکلات باشیم.

وی افزود: امیدواریم بخشی از بودجه 60 میلیارد تومانی برای اسکان این ٧٣ خانوار هم در مسکن ملی مهر اختصاص داده شود.

ابوبصیر گفت: امیدواریم سیاست‌های اصلاح شده مسؤولان ذیربط بویژه استانداری، شهرداری، مسکن و شهرسازی در پاک کردن و تبدیل نام ناشایست سکونت‌گاه‌های غیر رسمی به رسمی که نزدیک به نیم صده از این مشکل و آسیب جدی در حوزه شهری سپری می‌شود، پیش برود.

انتهای پیام/73005/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول